grills Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2023 (muokattu) Merkki: Specialized Malli: P1 Lyhyt kuvaus: Dirt Rungon koko: L Kuvaus: Tästä myyntiin Spessun dirttipyörä joka on mulla jäänyt valitettavan vähälle käytölle. Vm. ehkä 2010? Koosta ei myöskään tarkkaa tietoa, itse 184cm ja on ollut passeli joten varmaan L-koko. Uusi stemmi, tanko, jarru ja polkimet. X-fusion Velvet keula, Crankbrothers Stamp -polkimet, Shimanon ehkä MT400 jarru. Hinta: €250 Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: Yv Muokattu: 5. Helmikuuta, 2024, käyttäjä: grills
Mizka Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2023 Hei! Mitäs veikkaisit mikä pystyisikö 155cm pitkä ajamaan tuolla vai onko liian iso?
grills Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2023 Hmm, en kyllä yhtään osaa sanoa... pieniähän nämä on mutta 155cm kuulostaa kyllä aika lyhyeltä joten en voi luvata mitään
Rinkila Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2023 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2023 Löytyykö kiinnostusta pelkän rungon myymiselle?
grills Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2023 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2023 Millasta hintaa ajattelit rungosta tarjota? Mulla ei sinänsä käyttöä noille pikkupyörän osille ole..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään