Jump to content

Canyon Commuter 4.0 Hihnaveto & napavaihteisto, L, Espoo


derhard

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Commuter 4.0

Lyhyt kuvaus: Hihnaveto & napavaihteisto

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Myyn loistava hihnavetoinen hybridipolkupyörä Canyon Commuter 4.0. Pyörällä on 8-vahteinen napavaihteisto Shimano Nexus 8, hihnaveto Gates Carbon Drive, hiilikuituhaarukka, valmiiksi asetut lokasuojat, dynamolla toimivat etu- ja takavalot ja kevyt tarakka. Tää pyörä on mainio valinta kaupunkipyöräilyyn, sillä hihnavedon ja napavaihteiston ansiosta se ei vaati juurikaan huoltoa eikä säätöä. Lokasuojat ja valot antavat turvallisuutta ja siisteyttä kaikessa olosuhteissa.

Pyörä ostettu v. 2017. Petrooli värinen. Rungon koko L. Varusteilla 4.0-malli täsmää täysin uudempaan Canyon Commuter 6-malliin.

Itse olen ollut ihan tyytyväinen pyörään eikä halua sen laittaa myyntiin, mutta haluaisin vaihtaa isompaan XL kokoon. Olen 190 cm ja 100+ kg ihminen, joten pyörä on pikkusen pieni minulle.

Pyörä ollut täysin huollettu ajoissa omien voimien. Viimeisen huollon (05/2023) yhteydessä jarrunesteet vaihdettu sekä jarrut säädetty. Renkaat vaihdettu 40 mm Continental Terra Speed (40-584)-rengassettiin sekä sisäkumi poistettu eli käytössä nyt Stansin litku. Hihnaveto kiristetty. Napavaihteisto rasvattu ja säädetty. Rasvattu taka- ja eturenkaan laakerit. Gripsit ja ohjaustangon kannatin olleet vaihdettu jonkun ajan sitten. Soittokello Knog Oi Classic Bell menee kaupan päälle ostajalle!

Speksit:
Frame: Canyon Commuter Performance Aluminium
Fork: Canyon CF Disc Carbon
Shift lever: Shimano Alfine 8-speed
Cassette: Gates CDX 24T
Crank: Gates CDN S150
Chainring size: 55T
Bottom bracket: Thun BSA Zumba Jis
Chain: Gates Carbon CDN Belt
Brakes: Tektro hydraulic discs
Wheels: DT Swiss on Hub Dynamo (front) and Shimano Nexus 8-speed hub gear (rear)
Tyres: Continental Terra Speed (40-584)
Handlebar: Canyon aluminium
Seatpost: Iridium aluminium
Saddle: Iridium Fitness
Mudguards: Tubus Wingee full-length aluminium
Front and rear dynamo lights: Supernova E3
Pedals: Canyon VP-536 flat

Kohtuullisella lisämaksulla toimitan pyörää kotiisi pääkaupungin seudulla.

 

Hinta: €1100

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: yv tai tekstiviesti puh. 040 500 8066

 

20230707_191945.jpg20230707_192150.jpg20230707_192055.jpg20230707_192026.jpg20230707_192045.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...