Jump to content

Felt Q 650 Juuri koottu osista 26”, S, Jyväskylä


ArseNic

Recommended Posts

Merkki: Felt

Malli: Q 650

Lyhyt kuvaus: Juuri koottu osista 26”

 

Rungon koko: S

 

Kuvaus: Runko on ollut mulla varmaan 10 vuotta. Ajamattomana, mutta on tuolla ajettu kyllä.
Alkuperäistä kampisetti rattaineen ja keskiöineen. Osa osista tyystin uusia.

- Runko hydroformattu, Alpha alumiinia kevyt luja ja ihan nätti. Naarmuja tullut lähinnä säilytyksestä.
-Kammet tripla Truvativ takana 9 -pakka
-Bontrager Ok tanko ja stemmi. Leveä ja suht lyhyt stemmi kuten pitkään on jo ollut.
-Vivut ja vaihtajat Deorea.
-Jarrut uudet Tektro Aurigat. Deoren kanssa samaa mm. jarrupalat ja hinta.
-keula RockShox super turbo 4
Kiekkoja, renkaita ja satulaa mitä näitä on mulla on joitakin. Huonoja en omista. Muutakin osia voin vaihtaa mikäli ostaja niin haluaa.


Jyväskylässä. Nouto tai jonkun matkan päähän kuljetus polttoainekuluja vastaan. Tai lähetys ostajan piikkiin.

PS: ostajia on ollut melkeimpä kymmenisen kappaletta, mitä tämä täällä ollut myynnissä. Fillareissa kun ei heti vastaa tai näe näitä viestejä, niin seuraavana päivänä monesti onkin sitten jo ostettu muualta fillari. Laskin vielä hintaa. Ajan tällä suht lyhyitä matkoja melkein päivittäin keskustassa. Olen 188cm pitkä. Nyt vielä lyhyellä stemmillä S/15” jäykkäperä runko soveltunee alle 160cm. Felt ei mainosta pyöriään. Ne myyvät maineensa avulla. Keula tässä edullisen puoleinen jos jotakin miinusta haetaan. Keulojahan saa, mutta kyllä tällä ajaa. Löytyy mm. suoraputkinen Foxin Float, joka sitten melkein tuplaa fillarin arvon.

 

Hinta: 200€

 

Paikkakunta: Jyväskylä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: 04578739135

 

241E08CA-287A-419E-9494-67B138BE45F2.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...