iituzka Kirjoitettu Keskiviikko klo 20:28 Jaa Kirjoitettu Keskiviikko klo 20:28 Merkki: Orbea, Specialized, Santa Cruz Malli: täysjousto 140-160mm Lyhyt kuvaus: koko M Kuvaus: Ostetaan runkosetti. Saa tarjota orbeaa, spessua, santa cruzia.. 140-160 joustoista. Koko M. (olen 162cm). Asutaan Keski-Suomessa, mutta kohtalaisen matkan päästä voidaan noutaa. Hinta: 0€ Paikkakunta: Muurame Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: o4o-7459188 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paavo_sivula Kirjoitettu Torstai klo 10:03 Jaa Kirjoitettu Torstai klo 10:03 Olis spessun enduro runko tarjolla. vähän speksiä enemmän jousta, mutta kyllä tätä myös polkee. Itellä on mittaa 171 ja koko on ihan hyvä, varmasti menisi sinullekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aitopeikko666 Kirjoitettu Perjantai klo 00:44 Jaa Kirjoitettu Perjantai klo 00:44 Moikka! Mulla olisi orbea occam täysjousto hiillkuiturunko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iituzka Kirjoitettu Perjantai klo 04:46 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu Perjantai klo 04:46 4 tuntia sitten, aitopeikko666 kirjoitti: Moikka! Mulla olisi orbea occam täysjousto hiillkuiturunko. @aitopeikko666 Laitatko lisätietoja kuvien ja hinnan kera vaikka whatsuppii? 😊 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suositellut viestit
Liity keskusteluun!
Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.