Jump to content

Mikä vaan mikä vaan Gravel, Iso, Tampere


rooppe

Recommended Posts

Merkki: Mikä vaan

Malli: mikä vaan

Lyhyt kuvaus: Gravel

 

Rungon koko: Iso

 

Kuvaus: Ostetaan 193cm kuskille gravel pyörä. Tampereelta tai lähistöltä. Tarjoa

 

Hinta: €9999

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: puh, 0453447614, WhatsApp, tekstari, soitto

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moi,

 

Minulla olisi tälläinen https://www.leisurelakesbikes.com/310904/products/cannondale-caadx-105-cyclocross-bike-2019-vulcan-green.aspx . Ainut ero, että olen vaihtanut alkuperäisen satulan (-->Fizik Arione CX) ja satulatolpan (-->Canyon VCLS Post hiilikuitu). Renkaita kaksi paria eli hyväkuntoiset Schwalbe Marathon Winter Plus ja Schwalbe CX Comp. 
 

Runkokoko on 61 ja olen samankokoinen kuin sinä. Pyorä on erittäin hyväkuntoinen ja pakalla/ketjulla ei ole ajettu paljoa. Kaupan päälle vielä Topeakin erinomainen seisontateline. Mukana ei tule polkimia. Jos kiinnostaa, niin voin lähettää kuvia. Pyörä on Jyväskylässä. 

Link to comment
Share on other sites

18.5.2023 klo 14.58, miettpek kirjoitti:

Moi,

 

Minulla olisi tälläinen https://www.leisurelakesbikes.com/310904/products/cannondale-caadx-105-cyclocross-bike-2019-vulcan-green.aspx . Ainut ero, että olen vaihtanut alkuperäisen satulan (-->Fizik Arione CX) ja satulatolpan (-->Canyon VCLS Post hiilikuitu). Renkaita kaksi paria eli hyväkuntoiset Schwalbe Marathon Winter Plus ja Schwalbe CX Comp. 
 

Runkokoko on 61 ja olen samankokoinen kuin sinä. Pyorä on erittäin hyväkuntoinen ja pakalla/ketjulla ei ole ajettu paljoa. Kaupan päälle vielä Topeakin erinomainen seisontateline. Mukana ei tule polkimia. Jos kiinnostaa, niin voin lähettää kuvia. Pyörä on Jyväskylässä. 

Moro,

 

laita lisää tietoo niin mietitään

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moi, löytyis 2021 Spessun Diverge Expert Carbon koossa 61. On itselle hieman iso ja ajattelin vaihtaa 58 kokoon. Pyörään löytyy hiilarikiekot ja wattikampi. Hintaa alkuperäis osilla 3 500 €. En ole laittanut täällä vielä myyntiin, kun ei ole löytynyt korvaavaa pyörää. Jos kiinnostelee, niin vastaile.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...