Jump to content

Marino Firetruck Uniikki superenduro, 29, Espoo


keevo

Recommended Posts

Merkki: Marino

Malli: Firetruck

Lyhyt kuvaus: Uniikki superenduro

 

Rungon koko: 29

 

Kuvaus: Myydään aivan liian vähälle käytölle jäänyt uniikki maastopyörä.

Hintaa tarkistettu kevään korvalla. Pyörä ollut käytännössä käyttämättä sisätiloissa jo vuoden. Haluaisin sen pääsevän ajoon.

Pyörä on kauttaaltaan käyty läpi viime talvena, jonka jälkeen sillä on ehditty ajaa tasan yksi lenkki maastossa.

Pyörä on 160/150 joustavalla teräksisellä Reynolds 725 rungolla. Mitat löytyvät ilmoituksesta. Itse olen 170cm pitkä ja jalan sisämitta 75cm ja pyörä sopii minulle mainosti. Hirveästi pidemälle ei varmaaan mene luontevasti.

Pyörän geo on suunniteltu agressiiviseen enduroajoon, eikä ole siirtymillään parhaimmillaan, mutta metsässä menee kun pieni eläin.

Pyörässä on täysi XT voimansiirto, XTR tasoinen kampisarja ja enduro bearingsin keskiölaakeri, keula GOLD RL, iskunvaimennin monarch plus rc3. XT:n kiekkosarja, Minion DHF 29x2,6" renkailla (tubeless, litkut pitää varmasti vaihtaa). Edessä nelimäntäinen deore, takana yksimäntäinen normaali shimanon jarru. Runkoon menee taakse 2,8" rengas.

Kysy lisää! kysesssä on siis uniikki, itse teetetty pyörä, joka on käsin hitsattu perussa. Mieluiten nouto leppävaarasta.

 

Hinta: 1350€

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: yv, ville.k.kokkonen1ATgmail.com

 

IMG_3875 (1).JPGmarino_MITAT.jpgIMG_4499.JPGIMG_4496.JPGIMG_4494.JPG

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...