Jump to content

Canyon tai muu Grail gravel/cc-pyörä, m, Helsinki


tombbaz

Recommended Posts

Merkki: Canyon tai muu

Malli: Grail

Lyhyt kuvaus: gravel/cc-pyörä

 

Rungon koko: m

 

Kuvaus: Jos jollain on tarjota hyvää gravel/cc-pyörää, olisin sen halukas ostamaan. Uutena olen katsellut Canyon Grail 7 sekä Canyon Inflite CF SL 6 pyöriä, joten sen tasoinen pyörä hakusessa (voi olla toisenkin merkkinen). Pyörän täytyy olla hyvässä kunnossa ja hinta voi olla max. noin 1500e. Lähtökohtaisesti etsin pyörää joka on 1x voimansiirrolla.

Asun Helsingissä joten mielusti tästä jostain läheltä, sillä haluan nähdä ja testata pyörää ennen ostamista.
Olen 183cm pitkä joten sopiva koko olisi m/l riippuen rungon geometriasta.

-Tomi Auvinen

 

Hinta: €1500

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: 0504945657
[email protected]

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moikka Tomi, 

 

Mulla on ylimääräisenä Cuben Cross Race Pro, johon on vaihdettu 2021 voimansiirto ja vaihtajat SRAM:n 1x11 Rivaliin. Vaihdon jälkeen pyörällä ei ole ajettu muutamaa sataa kilometriä enempää. Runko on vuodelta 2013, mutta muuten vanteita lukuunottamatta kaikki osat uusittu parin vuoden sisällä. Mukaan tulee kahdet vanteet samalla takapakalla. Polkimina on tällä hetkellä Garminin Rally XC100 wattipolkimet, mutta myyn lähtökohtaisesti ilman niitä. Ilman polkimia hinta olisi 1000€ paikkeilla. 


Laita viestiä jos on yhtään sen suuntainen, mitä haet! 

 

Ystävällisesti, 
Lauri Särkilahti  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...