tombbaz Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2023 Jaa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2023 Merkki: Canyon tai muu Malli: Grail Lyhyt kuvaus: gravel/cc-pyörä Rungon koko: m Kuvaus: Jos jollain on tarjota hyvää gravel/cc-pyörää, olisin sen halukas ostamaan. Uutena olen katsellut Canyon Grail 7 sekä Canyon Inflite CF SL 6 pyöriä, joten sen tasoinen pyörä hakusessa (voi olla toisenkin merkkinen). Pyörän täytyy olla hyvässä kunnossa ja hinta voi olla max. noin 1500e. Lähtökohtaisesti etsin pyörää joka on 1x voimansiirrolla. Asun Helsingissä joten mielusti tästä jostain läheltä, sillä haluan nähdä ja testata pyörää ennen ostamista. Olen 183cm pitkä joten sopiva koko olisi m/l riippuen rungon geometriasta. -Tomi Auvinen Hinta: €1500 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0504945657 [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarkilau Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2023 Jaa Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2023 Moikka Tomi, Mulla on ylimääräisenä Cuben Cross Race Pro, johon on vaihdettu 2021 voimansiirto ja vaihtajat SRAM:n 1x11 Rivaliin. Vaihdon jälkeen pyörällä ei ole ajettu muutamaa sataa kilometriä enempää. Runko on vuodelta 2013, mutta muuten vanteita lukuunottamatta kaikki osat uusittu parin vuoden sisällä. Mukaan tulee kahdet vanteet samalla takapakalla. Polkimina on tällä hetkellä Garminin Rally XC100 wattipolkimet, mutta myyn lähtökohtaisesti ilman niitä. Ilman polkimia hinta olisi 1000€ paikkeilla. Laita viestiä jos on yhtään sen suuntainen, mitä haet! Ystävällisesti, Lauri Särkilahti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikAnton Kirjoitettu 3. Huhtikuuta Jaa Kirjoitettu 3. Huhtikuuta Tuommoista olisi tarjolla. Ite oon 190 ja pyörä on liian pieni. Veikkaan että hyvän kokoinen 183 cm pitkälle. Pyörä sijaitsee helsingin keskustassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Liity keskusteluun!
Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.