Jump to content

Canyon Ultimate CF SLX 8.0 Di2 Maantiepyörä, L, Tampere


villeni

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Ultimate CF SLX 8.0 Di2

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Näyttävä sininen, hiilikuituinen, Shimano Ultegra osilla ja sähköisillä Di2 vaihteilla (2x11, 34/50, 11-28) varustettu maantiekiituri.

Pyörä on ostettu syksyllä 2016 ja seuraavana kesänä päivitetty FFWD F4R FCC -hiilikuitukiekoilla, joissa tällä hetkellä melko vähän ajetut 25mm Continental GP 5000 -renkaat. Alkuperäiset alumiinikiekot saa mukaan ja niillä on kestävät ja kuvioidut Schwalbe Marathon 25mm renkaat, jos haluaa vaikka aloittaa kauden ajoissa. Satulatolpan olen jossakin kohdassa vaihtanut enemmän joustoa tarjoavaan Canyonin Endurace-sarjassa käytettyyn malliin. Painoa kokonaisuudella on n. 7,5kg.

Pyörä on kolaroimaton ja hyvin pidetty. Olen viime kesää lukuunottamatta sillä melko aktiivisesti ajanut ja kilometrit lienevät jossain 10-15tkm välillä.

Olen itse 191cm pituudella L-runkokoon yläpäässä, joten ehkäpä tämä on optimaalinen jossain 180-190cm välissä oleville kuskeille.

 

Hinta: 2200€

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: [email protected]

 

IMG_2887.jpegIMG_2888.jpegIMG_2889.jpegIMG_2891.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...