Jump to content

GT Force EXPERT Voi poistaa, M, Helsinki


pirttinenMilo

Recommended Posts

Merkki: GT

Malli: Force EXPERT

Lyhyt kuvaus: Voi poistaa

 

Rungon koko: M

 

Kuvaus: 2021 vuoden Force expert 29" Täysjousto maastopyörä Parkkiin tai poluille, Tällä pyörällä mitkään esteet eivät ole liian suuria. täysin kelpo peli enduro ja gravity hommiin. Hyvässä kunnossa, viimevuoden mallia oleva maastopyörä. Ajettu pääosin polkua, pariin otteeseen käyty myös parkissa, mutta se ei ollut mun juttu. Pientä käytön jälkeä fillarista toki löytyy, mutta aivan kosmeettista. haarukan liukuputkessa kiveniskemä joka ei haittaa menoa millään, lähinnä kosmeettista siis. Taka iskari huollettu elokuussa jonka jälkeen ei ole ajettu.

Alkuperäinen osasarja, Fox Float Performance 38, 170mm, 3-Pos Adj, 15x110mm Boost, 44mm Offsetilla, Taka iskari Fox Performance Elite Float DPX2 185x55mm Trunnion, 3Pos-Adj, Sramin code jarruilla ja sram NX vaihteistolla sekä truvative decendant kammilla, tosin satulan hissitolppa vaihdettu one upin one twentyyn ja liipasimeksi laitettu raceface Turbine. ja satula vaihdettu WTB:n satulaan koska alkuperäinen oli aivan liian kova meikäläisen persiille. Fillari sopii hyvin 170-180cm kuljettajalle, itse olen 175cm pitkä ja fillari on aika sopusuhtainen.
Fillarista löytyy helposti käännettävä "Flipchip" jolla pyörän geometriaa voi muuttaa trail ystävällisemmäksi.

https://www.gtbicycles.com/usa_en/force-29-expert lisätietoja linkin takaa

 

Hinta: €2500

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Ei myynnissä enää

 

IMG_5736 Normaali.jpegIMG_5737 Normaali.jpegIMG_5742 Normaali.jpeg

 

Muokattu: , käyttäjä: pirttinenMilo
Päivitetty hinta
Link to comment
Share on other sites

  • pirttinenMilo changed the title to GT Force EXPERT Täysjousto 29", M, Helsinki

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...