Jump to content

Nishiki Tour Cyclocross, 50, Kangasala


Misejee

Recommended Posts

Merkki: Nishiki

Malli: Tour

Lyhyt kuvaus: Cyclocross

 

Rungon koko: 50

 

Kuvaus: Ilmoituksen Nishiki seuraavalle hyväksi kauppapyöräksi, tai miksei pidempäänkin ajoon. Tällä hetkellä pyörä on seissyt tovin varastossa kun ei ole ollut käyttöä, oma pyöräily painottuu maastoon enemmän nykyään. Fillari on vuodelta 2016 ja itse sen olen käytettynä hankkinut n. 3 vuotta sitten. Kilometrejä pyörälle on jonkin verran karttunut mutta kaikki pyörässä toimii oikein hyvin, lukuunottamatta takarenkaan laakeria joka on vaihdon tarpeessa. Mukaan tulee hieman maantietyyppisemmät renkaat.

Pyörän koko voisi sopia n. 170cm kuskille, itse olen hieman yli ja koko tuntuu jonkin verran pieneltä. Ei sinänsä ole omassa ajossa häirinnyt, pidemmillä matkoilla sen on enemmänkin huomannut. Normaalissa työmatka ajossa jne kulkenut oikein hyvin.

Pyörässä on kiinni kombipolkimet. Halutessaan voi napata mukaan Nortwaven pyöräily kengät kokoa 43, muutaman kympin lisämaksusta.

Pyörä sijaitsee Kangasalan Nattarin alueella, nouto täältä, tai sovittaessa voin jonnekkin lähelle kuljettaa. En postita.
Lisää kysymyksiä voi laittaa viestillä esim whatsup.




 

Hinta: €300

 

Paikkakunta: Kangasala

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: o4o-8425210

 

IMG_5844.jpegIMG_5845.jpegIMG_5846.jpegIMG_5847.jpegIMG_5849.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...