Jump to content

Serious 2021 Gravix (Sram Apex 1) gravel-pyörä, L, Helsinki


Artem

Recommended Posts

Merkki: Serious

Malli: 2021 Gravix (Sram Apex 1)

Lyhyt kuvaus: gravel-pyörä

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Ostettu Bikester.fi:sta huhtikuussa 2021. L-kokoinen runko, ollut käytössä 176 cm miehellä, sopii mainiosti (muiden pyörävalmistajien kanssa minulle sopii useammin M-koko eli tämä olisi pienehkö L).
Ajettu vain 250 km. Pyörä pesty ja ketju öljytty melkein joka ajokerran jälkeen. Pari pikkunaarmua ehkä löytyy rungosta, muuta nekin näkyvät vain etsimällä. Muuten pyörä on täydellisessä ajokunnossa, jarrut ja vaihteet itse hiensäädetty, toimivat ihan ehdottomasti. Rehellisesti sanoen, en myisi, kun olen todella tyytyväinen tähän fillariin, mutta täytyy rahoittaa maastopyörän ostamisen, ja kahdelle pyörälle reaalisesti ei ole tilaa elämässäni.
Alkuperäiset speksit täältä (pahoittelut saksan kielestä): https://www.bruegelmann.de/serious-gravix-M1160849.html?vgid=G1716245&cgid=240485
Vaihdetut osat:
- ohjainkannatin --> Salsa Cycles 70 mm (eli lyhyempi)
- satula --> Canyon Iridium
Lisäksi Cube ACID lokasuojasetti asennettu (arvo: 30 EUR). Peruspolkimet, jotka tulivat pyörän kanssa, ja kuvissa näkyvät heijastimet myös asennettu ja mukana. Myös mukana laatikko, jossa ohjeet, muovipalat kuljettamisen helpottamiseksi + kaupan päälle Canyonin Torque Wrench paloineen, perus monitoimityökalu ja poljinavain (katso viimeinen kuva).
Ensisijaisesti nouto Puistolasta (00760), mutta postitus on myös sovitusti mahdollista ostajan piikkiin. Vaihdossa voisin harkita jäykkäperäistä maastopyörää loivalla keulakulmalla ja hissitolpalla.

 

Hinta: €950

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV
[email protected]
046 617 42 76, 044 44 96 555 (WhatsApp)

 

DSC_0003.jpgDSC_0002.jpgDSC_0004.jpgDSC_0005.jpgDSC_0006.jpgDSC_0007.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...