Jump to content

M: Vaatteita kokoa XL (pyöräilyliivi, uimahousut) **MYYTY**


timoskari

Recommended Posts

Kuvaus: Hei,

 

Myydään uusia tai vähän käytettyjä XL-kokoiselle miehelle sopivia pyöräilyvaatteita, koska ovat jääneet liian suuriksi itselle. Itse olen ollut kokoa 183cm/ 105-90kg, kun olen nämä kaikki hankkinut, joten siitä voi suunnilleen mietiskellä kokoluokkaa. Kuitenkin XL-kokoa periaatteessa kaikki tavarat.

 

 

-Haglöfs, windstopper pyöräilyliivi (harmaa, sininen). Koko on XXL, mutta itse käytin tätä XL-kokoisena, jolloin tämän myös ostin. Käytetty viime keväänä kymmenisen kertaa, yleensä takin päällä lisälämmöksi. Pesty varmaankin kaksi kertaa. Erittäin hyvä kuntoinen, hieno ja laadukas liivi pyöräilyyn tai muuhun ulkoilukäyttöön. Takana vetoketjutasku, jossa täyttö sivusta ja etupuolella povitasku. Liivi on venyvää, mukavantuntuista stretsi-kangasta.

 

Hinta 60e --> 50e --> 40e (ovh: reilut 150e) post-2142-0-34928200-1388791423_thumb.jp

 

 

-Speedo Endurance +, polveen asti ylettävät mustat uimahousut kokoa 100cm/40"/54 (waist 95cm). Nämä on olleet jalassa maksimissaan 10 kertaa, eikä kyllä uusille häpeä. Taisin maksaa noin 30e näistä, joten pistetään puolella hintaa... Kuvia saa kysyessä, mikäli tarvii...

 

Hinta 15e --> 10e

 

 

-Skins, säämiskällinen haalarimallin pitkälahkeinen pyöräilyhousu. Housut ovat kokoa XL. Käytetty viime keväänä reilut kymmenen kertaa. Pienen pieni paikkaamaton reikä oikean jalan lahkeessa (jää itsellä urheilusukan tasolle). Voi korjata muutamalla pistolla lankaa, mikäli haluaa... Housut ovat muuten erittäin hyvässä kunnossa ja vain muutamaan kertaan pestyt. Uudet samanlaiset kokoa L, on jo kaapissa. Itse ainakin pidän Skinssin tuotteista, kuin hullu puurosta... Säämiskä on erittäin hyvä ja housut istuvat erittäin hyvin.

 

Hinta: MYYTY

 

 

-Skins, shortsimallin säämiskällinen triathlon housut, (mustat, joissa hieman punaista). Housut ovat kokoa XL ja täysin käyttämättömät. Laput ovat paikoillaan. En kerennyt käyttämään kertaakaan, kun olivat vielä oikean kokoiset. Uudet pienemmät menevät kuitenkin tilaukseen, kunhan kesä alkaa sarastamaan...

 

Hinta: MYYTY

 

 

-Santini, shortsimallin säämiskällinen haalarihousu (valkoiset). Housut ovat kokoa XL ja on malliltaan kesähousut. Itse käyttänyt näitä muutaman kerran kesällä ja muutamaan otteeseen spinningissä ja sisäpyöräilyssä. Ei laadultaan vastaa lähellekkään Skinssin tasoa, vaikka hintaa näilläkin oli ihan riittämiin ostettaessa. Säämiskä on hieman ohuempi.

 

Hinta: MYYTY

 

 

-Santini, irtolahkeet (mustat). Lahkeet ovat muutamaan (ehkä n. 5 kertaa olleet jalassa) ja ovat erittäin joustavaa mallia. Nilkan tietämiltä hyvinkin ylettää shortsihousun alareunaan... Nämäkin ovat siis jääneet vain liian suuriksi, joten sen vuoksi näistä luovun. Kumistopparit löytyy molemmista päistä ja ovat todella mukavat käyttää.

 

Hinta: MYYTY

 

 

Postikulut lisätään hintaan.

 

 

Hintapyyntö: Tuotteen yhteydessä...

Paikkakunta: Tornio

Yhteydenottotapa: timo. tjaderhane ( ät)  suomi24.fiiistä saa lisää kuvia ja voi soitellakki O neljä O 7644952 tai yksityisviestillä.

 

Valitettavasti vain ensimmäisistä housuista mahtui kuvat tähän ilmoitukseen, joten lopuista kuvia saa sähköpostilla...

Muokattu: , käyttäjä: timoskari
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...