Jump to content

Trek Stache 5 Täysjäykkä 2016 29+, 18.5", Espoo


Ari Karjalainen

Recommended Posts

Brand: Trek

Model: Stache 5

Short description: Täysjäykkä 2016 29+

 

Frame size: 18.5"

 

Description: Myytävänä hyväkuntoinen täysjäykkä 29+ Trek Stache 5 vuodelta 2016. Myyn pois koska en viime vuonna ajanut tällä kertaakaan.

Rungossa on pieni kulutusjälki chainstayssä siinä kohtaa mihin oikean jalan kenkä on osunut. Kammissa on kenkien aiheuttamaa kulumaa pinnassa. Litkutetuissa renkaissa on vielä hyvin kulutuspintaa jäljellä. Ruotoputki on katkaisematon.

Kauppaan kuuluu Shimanon PD-M520-pedaalit, pulloteline, uusi kasetti ja uudet jarrupalat. Ostaja saa valita haluaako kuvassa näkyvän Fizikin Gobi-satulan tai pyörän mukana tulleen satulan.

Runkokoko on 18.5 mutta jostain syystä Trek sanoo että “actual 17.5”. Joka tapauksessa itse olen 180cm ja runko oli minulle passeli. Geo on kuvassa liitteenä.

Speksit: https://archive.trekbikes.com/us/en/2016/Trek/stache_5#/us/en/2016/Trek/stache_5/details

Hintapyyntö on 900 e. Kuuntelen toki tarjouksia.

Pyörää saa tulla kokeilemaan Espoon Viherlaaksoon.

 

Price: €900

 

City: Espoo

Province: Uusimaa

 

Contact information: Yhteydenotot ari dot karjalainen at iki dot fi

 

sivusta Large.jpegtakavaihtaja Large.jpegkammet Large.jpegedestä Large.jpeggeo.png


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...