Ari Karjalainen Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2022 Brand: Trek Model: Stache 5 Short description: Täysjäykkä 2016 29+ Frame size: 18.5" Description: Myytävänä hyväkuntoinen täysjäykkä 29+ Trek Stache 5 vuodelta 2016. Myyn pois koska en viime vuonna ajanut tällä kertaakaan. Rungossa on pieni kulutusjälki chainstayssä siinä kohtaa mihin oikean jalan kenkä on osunut. Kammissa on kenkien aiheuttamaa kulumaa pinnassa. Litkutetuissa renkaissa on vielä hyvin kulutuspintaa jäljellä. Ruotoputki on katkaisematon. Kauppaan kuuluu Shimanon PD-M520-pedaalit, pulloteline, uusi kasetti ja uudet jarrupalat. Ostaja saa valita haluaako kuvassa näkyvän Fizikin Gobi-satulan tai pyörän mukana tulleen satulan. Runkokoko on 18.5 mutta jostain syystä Trek sanoo että “actual 17.5”. Joka tapauksessa itse olen 180cm ja runko oli minulle passeli. Geo on kuvassa liitteenä. Speksit: https://archive.trekbikes.com/us/en/2016/Trek/stache_5#/us/en/2016/Trek/stache_5/details Hintapyyntö on 900 e. Kuuntelen toki tarjouksia. Pyörää saa tulla kokeilemaan Espoon Viherlaaksoon. Price: €900 City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: Yhteydenotot ari dot karjalainen at iki dot fi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään