Jump to content

Kona TT Kisavalmis Aero paketti MYYTY, 51, Vantaa


Toni_T

Recommended Posts

Merkki: Kona

Malli: TT

Lyhyt kuvaus: Kisavalmis Aero paketti MYYTY

 

Rungon koko: 51

 

Kuvaus: Vanha, mutta erittäin vähän ajettu Triathlon/TT tai vaikka matka-ajo pyöräpaketti. Suoraan kisavalmis ihan kaikille matkoille!
Myydään vain kasvotusten, hinta 600€. Pyörä sijaitsee Itä-Vantaalla, mutta voin myös tuoda näytille lähialueella.

Kaikki kuvissa näkyvä pyöräkomponentit mukaan:
- Kona TT alumiinirunkoinen aika-ajopyörä, runkokoko 51
- Soveltuu n 168-178cm kokoiselle kuskille. Itse olen 173cm ja stemmin olen vaihtanut lyhyemmäksi, mukaan myös alkuperäinen stemmi.
- Yhteensä tällä on ajettu n4000km, ostettu uutena keväällä 2012 ChainReaction Cyclesiltä, yksi omistaja
- Täysihuolto suoritettu 2017 Velo&Oxygenissa, jolloin vaihdettu mm etuhaarukan laakerit. Sen jälkeen ajettu kolme kertaa
- Ajettu vain hyvällä kesäkelillä ja todella vähän muutenkin, viimeiseen kolmeen vuoteen yksi 50km lenkki (ultrajuoksu enempi mun juttu).
- Säilytetty hyvin suojassa varastossa.
- 2x10 vaihdetta, takana Shimano Ultegra, edessä 105 vaihtaja
- 105 polkimet
- FSA jarrut
- Shimano 105 lukkopolkimet
- Fizik Tritone satula kiinni hiilikuitutolpassa.
- Eliten pullokiinnikettä
- Mukaan uudet tankonauhat, jarrupaloja, pidempi tanko, pumppu, vararengasta, paikkavälinettä
- Mavic Aksium harjoitusvanteet, hyvillä Schwalbe Durano kumeilla (23)
- Planet X Tubular Carbon Aero kisavanteet (etu 50, taka 82) Continental GP4000S II tuubeilla (22), Shimano 11spd yhteensopiva
- Säilytetty lämpimässä sisällä
- Kisavanteilla ajettu kolme kisaa (täysi, puoli, perusmatka) plus pari koe-lenkkiä.
- Mukaan Planet-X säilytyspussi, pikalinkut ja Pocket Rocket tasku paikkavälineille

 

Hinta: €600

 

Paikkakunta: Vantaa

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV

 

1.JPG2.JPG3.JPG4.JPG5.JPG6.JPG7.JPG8.JPG9.JPG10.JPG

 

Muokattu: , käyttäjä: Toni_T
Hintaa laskettu
Link to comment
Share on other sites

  • Toni_T changed the title to Kona TT Kisavalmis Aero paketti 550€, 51, Vantaa

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...