Jump to content

Giant Fathom II 2021 Jäykkäperä 29", XL, Jyväskylä


Rjankala

Recommended Posts

Merkki: Giant

Malli: Fathom II 2021

Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä 29"

 

Rungon koko: XL

 

Kuvaus: Myydään pois alta vähemmälle käytölle jäänyt jämerä pyörä! Ostettu vuosi sitten ajatuksena maastolenkkien aloittaminen, mutta loppujen lopuksi tällä on maastossa ajettu 0km ja ajo ollut lähinnä ehkä 500km työmatkapyöräilyä/sunnuntaiajelua asfaltilla ja hiekalla.. Jos saataisiin tämä parempaan kotiin ja alan itse miettimään citypyörän ostoa.

Pyörässä on Blackspiren piikkipolkimet, jossa kenkä on kyllä hyvin pysynyt, jos ei halua lukkoja laittaa. Paljaalla penkillä ei ole istuttu metriäkään, aina ollut suojapehmuste päällä, hissitolppaakin käytetty todella vähän. Rungossa jotain naarmuja, tullut kettinkilukosta, joka on levännyt rungon päällä ajon aikana, koitin laittaa kuvaa niistäkin. Voin antaa lukonkin mukaan. Muuten on vakiovehje, tiedot osista sun muista: https://www.giant-bicycles.com/us/fathom-29-2 - Värinä Black/Blue Ashes.

Olen itse 188cm ja hyvin on XL istunut, sanoisin että tämä koko menee 186-192cm kuskille.

Sijaitsee Jyväskylän keskustassa, saa tulla katsomaan ja porisemaan lisää, kulkeutuu pientä korvausta vastaan vielä tässä kuussa Kuopioon työmatkan ohella.

 

Hinta: €1100

 

Paikkakunta: Jyväskylä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: 0407053146 / Yksityisviesti

 

IMG_6371.jpgIMG_6375.jpgIMG_6374.jpgIMG_6377.jpgIMG_6376.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...