Jump to content

Focus Cayo 2010 hiilikuitu sinkula (+105 osat), (XXL/60cm)


gene

Recommended Posts

Kuvaus: Myyn 2010 vuosimallin täyshiilari Focus Cayo maantiepyörän joka on muutettu sinkulaksi. Sinkulointi on tehty magic gearilla 50:19 välityksellä ja ketjun kireys on varsin hyvällä mallilla. Vaihteiden poiston yhteydessä pyörään on vaihdettu Mavic Ksyrium Elite WTS kiekot, jotka tulivat uuden pyörän mukana ja jäivät siitä yli. Ketjuna on KMC:n 1/8" half-link heavy duty ja takana on 1/8" ratas. Pakan spacerit ovat velosolon peruskamaa. Pyörässä on nyt 28mm kumit joten se on melko yleiskäyttöinen. Polkimina Shimanon perus hybridi lukko/flatti, jossa toisella puolella spd lukko ja toinen puoli flatti. Mukaan saa myös Focuksen alkuperäiset kiekot ja kaikki 105 vaihtajien kamat jotka on revitty irti ja pussitettu sitä mukaa kun niitä irrotettiin.

Ja tosiaan koko XXL tai 60cm. Itse olen 192cm ja melko hyvän kokoinen minulle. Varmaan luokkaa 188cm -> sopiva. Ei mitään kumemmpia käytön jälkiä. Muutama naarmu jostain kivistä. Pyörällä ei ole ajossa kaaduttu. Kerran olen vetänyt paikallani kyljelle. Mukaan saa myös korkkaamattomat 23mm ja 25mm renkaat (conti 4000 gp:t ja toiset saman hintaluokan Schwalbet).

Hintapyyntö: 900e

Paikkakunta: Espoo

Yhteydenottotapa: Sähköposti vrinne at gmail tai 050 3728520

 

2013-10-11%2015.08.13%20copy.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...