Jump to content

Cervelo Aspero Apex 1 Gravel/maantiepyörä, 54, Helsinki


Atleetti

Recommended Posts

Merkki: Cervelo

Malli: Aspero Apex 1

Lyhyt kuvaus: Gravel/maantiepyörä

 

Rungon koko: 54

 

Kuvaus:  Myyn uuden kaluston tieltä yhden kauden maltillisesti ajetun, erittäin hienokuntoisen, hiilikuiturunkoisen Cervelo Asperon koossa 54 (geometriataulukko kuvissa). Menee varmuudella 175-182 cm kuskille ja kropan mittasuhteista riippuen toki vähän vielä joustaa tuosta haarukasta. Itse olen 178 cm pitkä, inseam 86 cm ja istuu täydellisesti.

 

Osasarjana on mekaaninen Sram Apex 1 (1x11), joka toimii hienosti eikä turhaan nosta hintaa. Pelkkä runkosetti on tämän arvoinen, runko tasan sama kuin liki 10 k€ malleissa.

 

Kuvien Garmin-tehopolkimet eivät kuulu kauppaan, mutta sen sijaan saat vakio 40T eturieskan lisäksi mukaan 44T limpun maantielenkeille. Itse olen itse asiassa ajanut vain tuolla 44:lla, joka kuvissakin näkyy. Myös Eastonin stemmiin integroituva mittariteline kuuluu peruskauppaan.

 

Kauppavaihtoehdot:

 

Perussetti: Fillari mainittuine varusteineen + vakiokiekot Alexrims Boondocks 70 sis. jarrulevyt, Sram 11-42 pakka ja uudenkarheat Maxxis Rambler 700x40C tubeless-renkaat (fillarikuvissa). HINTA 2700 €.

 

Optio 1 (road): Perusussetin lisäksi DT Swiss R522 db -kiekot sis. jarrulevyt, Sram 11-36 pakka ja samoin uudenkarheat Continental GP5000 700x30C -renkaat (ensimmäiset kiekkokuvat). LISÄHINTA 300 €.

 

Optio 2 (carbon): Perussetin lisäksi Reynolds AR 41 hiilikuitukiekot sis. jarrulevyt ja XT 11-42 pakka (jälkimmäiset kiekkokuvat). LISÄHINTA 1000 €.

 

Optio 3 (full): Ihan kaikki edellä mainittu JA niiden lisäksi HUIPPU tubeless (60 tpi) nastarenkaat 45NRTH Gravdal 700x38C (viimeinen kuva), eli kaikki kuvien kampe poislukien tehopolkimet. Jokainen artikkeli on erittäin hienossa ellei uudenveroisessa kunnossa. KOKONAISHINTA 3900 €.

 

Yhteydenotot yksityisviestillä, toimitustapana nouto Lauttasaaresta (Hki) tai sopimuksen mukaan toimitus eteläisen Suomen alueelle. Myynnissä myös muualla.

 

Tässä on nyt mahdollisuus hankkia upea fillari, joka toimii niin asfaltilla, soralla, metsäteillä kuin kaupungin mukulakivillä - halutessasi vuoden ympäri!

 

Hinta: 2700 €

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yksityisviestillä

 

 

Cervelo_1_b.jpg

Cervelo_2_b.jpg

Cervelo_3_b.jpg

Cervelo_2.jpg

Cervelo_5.jpg

Cervelo_7.jpg

Cervelo_8.jpg

Cervelo_10.jpg

Cervelo_11.png

Muokattu: , käyttäjä: Atleetti
Muutokset ilmoituksessa
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...