mikkopetteri Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2022 Jaa Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2022 Merkki: Gravel/cyclocross Malli: Uudehko Lyhyt kuvaus: Gravel Rungon koko: 185cm Kuvaus: Hyväkuntoinen pyörä Hinta: €0-1500 Paikkakunta: Kotka Maakunta: Kymenlaakso Yhteystiedot: Yv Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikkopetteri Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikkopetteri Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2022 Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikkopetteri Kirjoitettu 14. Toukokuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 14. Toukokuuta Varkauden takia taas fillari haussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassi Hienonen Kirjoitettu Perjantai klo 06:46 Jaa Kirjoitettu Perjantai klo 06:46 Moikka, vieläkö sinulla on tarve cx pyörälle? Mulla olisi Feltin lippulaiva malli myynnissä. Tää on yksi Antti Kuiton kolmesta pyörästä jolla hän voitti cx cupin 2020. Itse oon ajellut sillä pääsääntöisesti pelkkää maantietä. Ilmoittele jos kiinnostaa. Yt Lassi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suositellut viestit
Liity keskusteluun!
Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.