Jump to content

Mavic Aksium Disc kaksi kiekkoparia (QR, 6-bolt), Helsinki


casanova

Recommended Posts

Merkki: Mavic

Malli: Aksium Disc

Lyhyt kuvaus: kaksi kiekkoparia (QR, 6-bolt)

 

Kuvaus: Uutta kotia etsii kaksi paria Mavic Aksium Discejä. Ovat olleet työmatkapyörän vaihtokiekkoina (kesägummit ja nastat), mutta enää minulla ei ole pyörää, johon kiekot sopisivat. Ehkä löydät näille vastaavaa käyttöä kuin minä aiemmin?

Tärkeimpiä tietoja: koko 700c/622, kehän sisäleveys 18 mm, kiinnistys pikalinkuilla (QR), 6-bolt levyt sopii, 11s vapaaratas, suoravetopinnat, tubeless tuskin onnistuu.

Kiekoista toinen pari on tarrojen mukaan "Mavic Aksium Disc" ja toinen "Mavic Aksium One Disc". Minun käsitykseni mukaan ovat pitkälti samanlaiset (kesti pitkään, että edes huomasin tuon).

Molemmat kiekkoparit kävivät loppukesästä Velobiassa tarkistettavina ja rihdattavina. "Aksium Disceillä" ei ole sen jälkeen ajettu metriäkään, mutta "Aksium One Discit" ovat nähneet ehkä tonnin ajoa. Ensin mainituista ei tullut huollosta palautetta, mutta jälkimmäisten takakiekko alkaa kuulemma vähitellen olla käyttöikänsä loppupäässä. Tarkasti en osaa kuntoa arvioida, mutta minua taitavampi tekijä osaa varmasti rihdata nuo jälleen suoriksi tarpeen mukaan jne. Oma näkemykseni on, että tässä paketissa on kolme hyväkuntoista ja yksi huonompikuntoinen kiekko - ja hinta sen mukainen.

Nouto Helsingin Oulunkylästä.

 

Hinta: 150 € (kahdesta parista)

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yksityisviestillä alkuun.

 

kuva (12 of 19).jpgkuva (13 of 19).jpgkuva (14 of 19).jpgkuva (15 of 19).jpgkuva (16 of 19).jpgkuva (17 of 19).jpgkuva (18 of 19).jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...