Jump to content

Pole Evolink 158 29", M, Lahti


Nikke Waldemar

Recommended Posts

Merkki: Pole

Malli: Evolink 158

Lyhyt kuvaus: 29"

 

Rungon koko: M

 

Kuvaus: Haikein mielin myyntiin, itselle (170cm) hitusen pitkä. Sopinee 175-185cm kuskille paremmin...

Ostin Polen käytettynä 1/2021, pyörä oli minulle tullessaan melkein uudenveroinen, suojateipattu hyvin. Minulla ollutkin sitten kovemmassa käytössä mutta on ollut kovalla huollollakin :D Ajoin tänä vuonna tällä kolme SM-Enduroa ja kaksi Funduroa. Pyörä siis vuosimallia 2017 ja mallimerkintä 1.3. Sisäpiiritietona, näissä 2017-malleissa takahaarukan putket on vahvemmalla seinämällä eikä katkeamisen vaaraa pitäisi olla, luulen että haarukka olisi jo hajonnut jos se joskus hajoaisi.

Itse olen laittanut uutta osaa tänä vuonna:
- Dt Swiss E1900 Spline 30mm kiekot
- GX vaihtaja
- Enduro Bearings MAX LLU Black Oxide laakerit linkustoon (isoja laakereita ei saa Black Oxide-versiona)
- Raceface Aeffect 35mm stemmi, pituus 40mm
- SX 165 kammet
- GX 32t eturatas
- DUB-keskiö
- Centerline jarrulevyt 203/180
- STFU- ketjuohjaimet

Muut osat:
- Lyrik RCT3, tein ison huollon keväällä, uudet stefat yms., 180mm 2021 ilmaruoto, dampperiin Silkolene RSF 2,5W-öljy, sekä siirsin HSC-pakasta preload-shimmiä pykälän verran löysempään suuntaan. Toimii nyt ympäri vuoden hyvin, ja itselle 65kg painolla, LSC- säätö täysin auki. Alajalat huollettu juuri äsken taas.
- Cane Creek DB Coil IL, huollettu juuri Fillariosassa, jouset 400-488 Valt progressiivinen, sekä 450 Valt
- BikeYoke Revive 150mm dropperi
- GX 12-spd voimansiirto (10-50)
- X01 ketju
- Code jarrut
- Chester 35 780 tanko
- Ergon SMC Gel satula S/M koko
- OneUp ketjunohjain / Bash Guard
- Magic Mary 2.4 Super Trail / Hans Dampf 2.35 Super Trail

Viat, "ominaisuudet":
- en tiedä onko tyyppivika vai sainko itse aikaan ko. ominaisuuden, mutta keulan Firm-asento pomppaa Pedal-asentoon kovasta töyssystä. Pedal ja Open-asento toimivat normaalisti. Öljyä ei kuitenkaan vuoda mistään ja toimii hyvin, joten en ole alkanut asiaa tutkimaan
- dropperin liukuputkeen kertyy vähän rasvaa, eli uutta stefaa kaipaa. Olen keväällä dropperin huoltanut mutten uusinut osia. Toiminta on täydellistä kuitenkin
- ohjauslaakerissa alkavaa jurnausta

Löytyy myös GX 170mm kammet GXP-keskiöllä, pari muuta satulaa, grippejä, varavaihtaja, varaketju, jarrupaloja on tilauksessa
Sekä DVO Onyx SC D1 180mm keula, DVO Topaz T3, DVO Jade X, nämä lisähinnasta sitten ehkä...

Myyntikuvat on antanut odottaa itseään jo niin kauan että laitoin nyt jollain kuvalla mikä koneelta löytyi. Jos olet kauempaa tulossa niin voin laittaa kuvia lisää.

 

Hinta: €2800

 

Paikkakunta: Lahti

Maakunta: Päijät-Häme

 

Yhteystiedot: yv

 

Poleee.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...