Jump to content

Marin Quad XC East Peak S-kokoinen täysjousto, 26", S, Helsinki


huima

Recommended Posts

Brand: Marin

Model: Quad XC East Peak

Short description: S-kokoinen täysjousto, 26"

 

Frame size: S

 

Description: Myydään lähes ilman ajoa jäänyt Marinin alumiinirunkoinen täysjousitettu maastopyörä. Pyörä ollut mulla 2015 alkaen ja tähän päivään mennessä kertynyt ehkä n. 80 kilometriä ajoa - ja alkuperäinen omistaja oli aikoinaan ajanut n. 100 kilometriä. Suurin osa ajasta pyörä on vain siis ollut lämpimässä kellarissa ja odottanut, että joku ajaisi sillä.

Googlaamalla löytyy tarkempaa perustietoa pyörästä ja sen mahdollisuuksista. Itse olen ajanut tällä vain stadissa asvaltilla, lumella ja poluilla, joten olen väärä henkilö arvioimaan miten tällä pääset hyppimään tai rälläämään eri paikoissa.

Kiekoissa Mavicin XM-117 vanteet ja Shimanon hubit. Renkaissa kulutuspinta vielä tallella.

Shimano Deore-vaihtajat ja Truvativ cranksetti käytössä kolmella etulehdellä ja yhdeksällä vaihteella takana. Takapakka oli muistaakseni 11-32 tai 11-34, joten välitystä riittää moneen.

Erikseen myynnissä talviajoon vielä Schwalbe Ice Spiker Pro nastarenkaat, jos haluat ajaa vaikka rinkiä peilijäällä.

Nouto Helsingin Puotilasta.

 

Price: 700 €

 

City: Helsinki

Province: Uusimaa

 

Contact information: Privaviesti täällä toimii.

 

 

External Image

External Image

External Image

External Image

 

Muokattu: , käyttäjä: huima
Tarkennettu renkaiden speksiä.
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...