Jump to content

Canyon Torque CF8 2018 täysjousto 27,5" 180mm/175mm, L, Tuusula


TKK

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Torque CF8 2018

Lyhyt kuvaus: täysjousto 27,5" 180mm/175mm

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Myyntiin hiilikuitu Torque (CF8 2018) L koko ensimmäiseltä omistajalta. Ostettu syksyllä 2018. Joustoa 180 / 175. Olen pitänyt laitteen tiptop kunnossa koko historiansa ajan. Tästä suoraan ajoon huollettu bikepark / trail jyrä.

Hinta paremmalla takakiekolla 2200€ / huonommalla vaihtoehdolla 1900€ (katso huomiot osalistasta)
Maksu käteisellä tai Mobilepaylla
Kaupanteko Kellokoskella tai Sappeella (jälkimmäinen on iso jos ja ehkä)

Tämän kesän huollot / uudet osat:
Voimansiirto (pakka, vaihtaja, etuleipä, ketju, vaijeri ja suojakuori)
Linkuston laakerit (Enduro bearings)
Reverb B1 (hissitolppa) 400h huolto
Keulan ja iskarin 50h huollot
Jarrut huollettu (palat vaihdetty, uudet nesteet + ilmaus, mäntien herkistykset, XM1501 kiekossa on kiinni uusi jarrulevy CL kiinnityksellä)
Uusi takakiekko (DT Swiss XM 1501)

Osalista:
Keula: RockShox Lyrik RCT3
Iskari: RockShox Super Deluxe RCT (Huom. iskariin on tehty ilmatilan muokkaus "simmimuutos" by Fillariosa. On huomattavasti parempi kuin orkkis!)
Hissitolppa: RockShox Reverb (B1) Stealth 170mm, liipaisin ROCKSHOX REMOTE 1X REVERB
Voimansiirto: Sram GX11, pakka xg-1150, etuleipä Sram Eagle X-SYNC 2 Direct Mount Chainring 3mm offset (teräs), ketju Sram PC-X1
Kammet: Truvativ Descendant 165mm (alumiini)
Jarrut: Sram Code R, 200/180 Centerline levyt, metallipalat alumiini taustalevyillä
Takakiekko: DT Swiss XM 1501 Spline One 30mm sisäleveys, 36t ratched, CL jarrukiinnitys, mukaan tulee CL->IS adapteri. Huom! takakiekko on uusi ja sillä on ajettu ainoastaan muutamia lenkkejä (ei parkkikäytössä)
--Vaihtoehtoinen takakiekko: DT Swiss E1700 Spline 30mm sisäleveys, 18t ratched, IS jarrukiinnitys. Huom! tässä kiekossa on pystyheittoa. On ollut minulla viime aikoina parkkikäytössä.
Etukiekko: DT Swiss E1700 Spline 30mm sisäleveys
Insertit: Kaikissa kiekoissa on PTN Pepi's Tire Noodle - RokkLine size M
Eturengas: Continental Der Baron Projekt Protection Apex 27,5 x 2,4 (pinta kuin uudessa)
Takarengas: Continental Der Kaiser Projekt Protection Apex 27,5 x 2,4 (kevyttä kulumaa jarruttamisesta)
--Vaihtoehtoinen takarengas Continental Trail King ProTection Apex 27,5 x 2,4 (pinta kuin uudessa)
Satula: SDG Circuit MTN
Ohjaamo: Canyon G5 tanko 780mm 30mm nousua, G5 stemmi 40mm, tupet G5 (kuvissa erit tupet)
Polkimet: ei kuulu kauppaan

Geometria
Reach 460
Stack 636
Top Tube (eff) 642
Seat Tube C-T 455
Head Angle 65
Seat Angle 74
Head Tube 135
Chainstay 428
Wheelbase 1219.3
Standover 760
BB Drop 15
Seatpost D 30.9
Seatpost Length 480
Handlebar Width 780
Stem Length 40
Crank Length 165
Front Travel 180
Rear Travel 175
Shock Size 250
Rider Height 178-186
Saddle Height 742-886

 

Hinta: --

 

Paikkakunta: Tuusula

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: -

 

_20210720_142905.jpg20210720_143039.jpg20210720_143146.jpg20210720_143412.jpg20210720_143751.jpg20210720_143818.jpg20210720_143327.jpg20210720_143432.jpg20210720_143523.jpg20210720_143105.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • TKK changed the title to Canyon Torque CF8 2018 täysjousto 27,5" 180mm/175mm, L, Tuusula

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...