Jump to content

Avid Elixir/DB jne. Hydraulijarrut, pari, Tampere


Salmi64

Recommended Posts

Merkki: Avid

Malli: Elixir/DB jne.

Lyhyt kuvaus: Hydraulijarrut, pari

 

Kuvaus: Meni käpy jumiin Juicyjen parissa ja tarviisi käyttöpyörään tutut ja turvalliset Elixiirit.
Kunnoltaan ilmattaessa toimiva tai parempi.
Noudan jos satun olemaan lähistöllä (kauempaakin, ehkä), muutoin posti tms.

Tarjoa omiasi tai tilaan jossain vaiheessa muualta...

 

Hinta: Ostettu

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: -

 


Link to comment
Share on other sites

Moro, löytyisi Elixir R:t, mukaan tulee asentamattomat siis uudet ”caliper pistonit” ja kaupan päälle vielä toiset jarrut,  elixir R SLn takajarru ja etujarru, josta kahva rikki. Eli yhteensä siis neljät jarrut joista valita. Ei ole ollut mulla pyörässä kiinni, projekti vaihtui toiseen. Ilmattava. Hesassa, voin lähettää kuluja vastaan. Hinnaksi ajattelin 20e 

 

mara

0405597159

A0D3F8FE-68A4-4810-9EB8-D02445EF6C71.jpeg

04F74ED4-8057-4B0C-A823-4CD450B16BE7.jpeg

A06A6344-B855-4971-917B-489F228EBC63.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Magurat kiinnostaa tavallaan, mutta kun maasturissa on jo kyseiset jarrut ja niiden parissa on harmaantunut hius jos toinenkin. Niitä täytyy ilmailla turhan tiuhaan, mikä nyt ei olisi ongelma jos Maguran ilmaussarja ei olisi kuraa sekä se fakta, että Maguran ilmaaminen vaatii jotain hengellistä yhteyttä ylempiin tahoihin. Lisäksi ei kiinnostaisi vetää uusia letkuja rungon läpi, koska nykyiset on dotit. 

- S.K. 

 

Mutta, edelleen uudet jarrut käyttöpyörään (sinkulaan) on ajankohtaista. Toistaiseksi olen toisaalla, niin en ole lyönyt kauppoja lukkoon vielä mistään. 

Link to comment
Share on other sites

Okei🤔 vuotaako sulla sitten jostain, itsellä ollut kohta kaksivuotta kerran vaihdoin koko yläkahvan kun vuosi kuin seula sylinteristä. Muuten ilmaus on aika helppoa, jollain tihuttelee mineraaliöljyä vain kahvaan ja pumppailee niin kyllä se siitä kovettuu. Todella modulaariset, mutta tehokkaat jarrut!🤟🏼

Link to comment
Share on other sites

Kyllähän ne tehokkaat alkaa olla yli 200 mm levyillä, että saa kikkaillessa varoa. 

Ne kahvojen säiliöt on kyllä naurettavan heppoiset. Auttoi paljon, kun vaihtoi kahvojen mäntiin paksumpaa O-rengasta. Kuitenkaan ei poistanut kokonaan ongelmaa. Nestettä ei kuitenkaan visuaalisesti vuoda mistään, jostain vaan pääsee ilmaa järjestelmään, pätee molempiin jarruihin. Toisaalta onhan ne parit kuperkeikat nähnytkin, että on tuttua itse kahvan vaihto useamman kerran... Muissa jarruissa en olekaan saanut kahvaa katkeamaan 😅

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...