manninen Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2013 Kuvaus: vähä sporttisempi smp tarjolla, kolme about 70km lenkkiä ajettu, lähellä on jo sopivuus mutta harrastajana en ota kompromissia. kokeillaan seuraavaa. oliskohan 9 tai kymmenes kokeilu menossa.vinkkaa toki jos netistä jostain saa halvemmallaHintapyyntö: 110Paikkakunta: jyväskyläYhteydenottotapa: mattipetteri a) gmail com
manninen Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2013 110€ sis postit seuraava kokeilu on jo ostettu sanoisin että brooksin nahkasatulan jälkeen smp:llä ei minkäänlaisia kipuja kriittisillä alueilla. smp ei toimi minulla pyöräilyhousut jalassa, farkuilla parempi kuitenkin
manninen Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2013 uus kokeilu on tätä huonompi
Joisop Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2013 SMP:llä on aika kriittinen oikea satulan leveys. Mulla itsellä on sekä tämän kokoinen stratos että forma, joka on hieman leveämpi ja agressiivisemmin muotoiltu. Ajan edelleen molemmilla, mutta forma on selkeästi omille istuinluille sopivamman kokoinen. Vaikka normisatulatkaan on harvemmin tuottaneet ongelmia niin en enää muilla suostu ajamaan. Mm. Italiassa on pyöräliikkeitä joissa pystyy käymään koko liikkeen satulat läpi ja ostaan sen sopivimman jos moinen löytyy. Suomessa ja netistä ostaessa palvelu on paikoittain aika heikkoa. Toi ostamalla tapahtuva hakuammunta on aika ikävää siinä mielessä että aina voi tosiaan miettiä sitä entä jos joku toinen jakkara olisi sopivampi. Yks tuttu on käynyt läpi varmaan 40 erilaista satulaa, tosin kolmessa vuosikymmenessä.
manninen Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2013 Niin että ostakaa
manninen Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2014 rahaa mun käteen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään