Jump to content

45NRTH Kahva -nastarengas 27.5 x 2.1 (sisäänajettu), Tampere


juessi

Recommended Posts

Brand: 45NRTH

Model: Kahva -nastarengas

Short description: 27.5 x 2.1 (sisäänajettu)

 

Description: 1 kpl. Renkaan koko 27.5 x 2.1" (53-584). Ja on oikeasti 53 milliä leveä, ainakin 23-milliselle vanteelle asennettuna. Mahtui just ja just mun Schindelhauer Gustav -pyörään, jossa on alun perin 47-584 WTB Horizon -renkaat. Oon ostanut renkaan Velobia Bike Co. -verkkokaupasta 22.10.2019, hintaan 75 €, kuitti löytyy. Luomu-Gustavin jäi jo viime talvena niin vähälle käytölle sähköpyörän hommaamisen jälkeen, että jaksa siihen täksi talveksi edes vaihtaa nastarengasta. En tiedä renkaan tarkkoja ajokilometrejä, mutta veikkaisin että noin 50 km. Eli, on vasta sisäänajettu. Ja siis ajoin oikeasti nätisti, eli on kunnollinen sisäänajo. Kaikki nastat tallella. Ja sen voisin kai myös mainita, että pyörä ei ollut viime talvena ulkosäilytyksessä, joten rengas on senkin myötä hyvässä kunnossa.

Tosi hyvä yleisrengas talveksi, paljon parempi kuin vaikka Schwalbe ISP, mun mielestä. Ensisijaisesti nouto Tampereelta, koska oon laiska :-)

 

Price: 65 € (nouto Tampereelta)

 

City: Tampere

Province: Pirkanmaa

 

Contact information: 040 5813 290

 

IMG_20201207_184403.jpgIMG_20201207_184420.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...