Jump to content

Garmin - ForeRunner 235 - sykemittari ja sykevyö, Espoo


skott

Recommended Posts

Merkki: Garmin -

Malli: ForeRunner 235 -

Lyhyt kuvaus: sykemittari ja sykevyö

 

Kuvaus: Hei!

Tuli aika uusia mittauskalustoa ja siten tämä minulla uudesta ollut siisti ja toimiva ForeRunner 235 kiertoon.

Mukaan kaikki alkuperäisen paketin tavarat: kotelo, kello, sykevyö (arvo 70e), USB-kaapeli, Aloitusopas.

Kaikki toimii ja kello on siistissä kunnossa. Kellotaulussa muutama hyvin pieni käytön jälki. Valokuvassa ruudun alaossa on heijastuma.

Olen käyttänyt kelloa pyöräilyssä (et tarvitse muuta mittaria), juoksussa, hiidossa sekä sisäurheiluissa.

Sisällä voi valita lajin, joka ei hae satelliittiyhteyttä -> säästää paristoa. Käyttää ulkona sekä GPS- että GLONASS- satelliitteja paikannuksessa -> nopeaa ja tarkkaa.

Olen käyttänyt sykemittauksessa sekä rannemittausta että erikseen hankkimaani sykevyötä.
Sykevyö tarkempi sulkapallossa, jossa nopeita käden liikkeitä. Rannemittaus toimii riittävän hyvin vaikkapa pyöräillessä ja hiihdossa.

GarminConnect-sivusto verkossa mahdollistaa sitten monipuoliset raportit lajeittain ajan suhteen.

Itse seurannut viikko/kk/vuosi -tasoilla tunteja ja kaloreita sekä yksittäisten harjoitusten TE (TrainingEffect)-arvoa. Se voi olla 1-5.

Laite palautettu tehdasasetuksille. Ovh 259e.

Nouto Espoon Rastaalasta tai postilla, kulut 5e.

Lue lisää - laajat speksit:
https://buy.garmin.com/fi-FI/FI/p/529988

 

Hinta: 100

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: 040 555 0846 (WA)

 

ForeRunner235.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...