jype67 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2020 Jaa Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2020 kellari murron yhteydessä lähti vorojen matkaan minulle tärkeä ajopeli.mukaan voroille lähti myös käyrä tanko sekä sidi ajokengät siispä joku voi tarjota myyntiin suoralla tai käyrällä tangolla ja rungon koko on L/18 tuntuva palkkio luvassa totta kai jos pyörä saadaan takaisin. olin yhteydessä edelliseen omistajaa ja hän sanoi että näitä on vain 2kpl koko suomessa ja että hän oli harmissaan että minulle on käynyt näin. Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2020 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2020 up. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2021 UP. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2021 UP: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2021 UP. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2021 UP. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2021 UP. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2021 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2021 UP: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaakkoR Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Jaa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Torissa myydään nyt tuollaista runkoa. En sitten tiedä onko mitään tekemistä tämän asian kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jype67 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 en löytänyt kyseistä ilmoitusta pystytkö laittamaan linkin siitä ilmoituksesta kiitos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Liity keskusteluun!
Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.