Jump to content

Radon Boa musta maantiepyörä halvalla, 170-175cm, Helsinki


-pauli

Recommended Posts

Merkki: ---MYYTY--- Radon

Malli: Boa

Lyhyt kuvaus: musta maantiepyörä halvalla

 

Rungon koko: 170-175cm

 

Kuvaus: Myydään 2007 vuosimallia oleva kokomusta maantiepyörä Shimano Ultegra osasarjalla ja Ultegran kiekoilla. Pyörällä tosi vähän kilometrejä takana (noin 4000km ja ketju vaihdettu noin 2000km kohdalla) ja pyörää on pesty ja huollettu usein. Pyörästä löytyy myös hiilikuitu haarukka ja hiilikuitu kammet. Pyörä ollut minulla lähinnä työmatka käytössä, johon se on sopinut hyvin, koska matka taittuu kevyesti hikoilematta ja pyörä alkaa olemaan jo vähän vanhempaa mallia, että sen uskaltaa jättää kadullekin palaverin ajaksi parkkiin. Myynnissä erikseen myös kapea maantiepyörään soveltuva tarakka (Axiom streamliner), jos sellaiselle on tarve. Voimansiirto toimii todella hyvin, mutta kylmällä kelillä etuvaihtajan kahva tuntuu haluvan wd-40:stä silloin tällöin. Pyörässä on tällä hetkellä kiinni Continentalin 25mm four season renkaat, jotka on kestäneet hyvin Helsingin "tappaja-sepelillä" hiekotettuja teitä.

Minulla ei ole valitettavasti tarkkaa mittaa pyörästä, mutta ainakin 170-175 kuskille on tuntunut olevan hyvä. Reach kuitenkin pidemmästä päästä. Koeajamaan pääsee Puistolassa Helsingissä. Olen halunnut säilyttää tätä pyörää, mutta vähäisen käytön ja tilanpuutteen vuoksi myyn pois.

---MYYTY---

 

 

Hinta: 200 €

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: 0505710188

 

 

IMG_20200522_214019.jpgIMG_20200522_214118.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: -pauli
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...