ElKi Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2020 Merkki: Canyon Malli: Grand Canyon WMN AL SL 8 Lyhyt kuvaus: Naisten 27,5" jäykkäperä Rungon koko: Naisten M Kuvaus: Myynnissä alle 4kk vanha (ostettu 4/2020) Canyonin laadukas etujousitettu maastopyörä. Itsellä pyöräkuume kasvoi täpäriin ja siksi tämä loistava naisten etujousitettu pyörä lähtee minulta jo eteenpäin. Ilman täpärikuumetta olisin jatkanut onneliisesti tällä pyörällä. Tässä muutama lähtötieto: Joustohaarukka: RockShox Reba RL (110mm jousto) Vaihteet 1 x 12 , SRAM Jarrut SRAM Leveät 2,6" renkaat 27,5" vanteilla Hissitolppa Grand canyonin malleissa tuli jotain muutoksia tässä kesän aikana, tämä 8 malli poistui hetkeksi mutta tuli nyt takaisin, eli jos katsoo 8 mallia nyt Canyonin sivuilta niin se on 100€ kalliimpi kuin tämä oli kun tämän ostin, ja siinä on FOXin keula, kun tässä minun keväällä ostetussa 8 mallissa on RockShox. Laitan tähän alle linkin tuosta pyörästä niillä osilla mikä tämä minun on nimenomaan, sieltä pääsee lukemaan tarkempia tietoja. Minun pyörän väri on tuo Blue luna, eli kaunis matta turkoosi. https://www.canyon.com/fi-fi/outlet/mountain-bikes/grand-canyon-wmn-al-sl-8.0/50014371.html Eli itse ostin pyörän Canyonilta 4/2020 hintaan 1299€ + toimitukset ym. lisäksi hankin siihen polkimet jotka eivät kuuluneet toimitukseen ja eturaparin ja pullotelineen. Myyn pyörän eteenpäin polkimilla, raparilla ja pullotelineellä. Saa kysellä ja pyytää lisää kuvia! Hinta: 1150€ Paikkakunta: Muurame Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: Yhteydenotot ja kyselyt mieluiten yksityisviestillä täällä tai puhelimitse viestillä: nolla 5 nolla 3249542.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään