Jump to content

Maantierunko (titaani), koko 58


titanium

Recommended Posts

Myytävänä maantiepyörän runko. Materiaalina titaani (runko+haarukka). Runko on maalattu valkoisen väriseksi, mutta on ollut käytössä ilman väriä silloin, kun sillä ajettu kisaa (3 kautta). C-C mitta 58cm, TT mitta 57cm. Italialainen keskiölaakeri. 1" haarukka (mukaan tulee haarukan laakerisetti, sekä 1 1/8" adapteri nykyajan stemmejä varten).

 

Runko on todella kevyt ja hemmetin mukavan tuntuinen ajon aikana. Hyvillä osilla (+ maalin poistolla) tästä saisi n. 7kg pyörän. Keskiverto-osilla menee n. 9 kg paikkeille. Kyseinen runko sopii n. 175-185cm kuskille.

 

Infoa titaanista:

http://www.fillaritori.com/index.php?/topic/19141-cyclocross-py%C3%B6r%C3%A4-runko-titaania/

 

Järkevästä lisähinnasta voin varustaa rungon satulatolpalla (retro), satulalla (uusi), stemmillä (uusi), ohjaustangolla (retro tai uusi), keskiölaakeripatruunalla (upouusi record), eturattailla (chorus), vaijerinkuljettimilla, polkimilla, sekä jarruilla (chorus). (Kuvassa juuri tämä kokoonpano (ilman rattaita)).

 

Hintapyyntö: tee tarjous!

 

Sijaitsee: Tampereella.

 

Toimitustapa: sovitaan kun on ajankohtaista.

post-8663-0-52739100-1373292970_thumb.jp

post-8663-0-01509400-1373292978_thumb.jp

post-8663-0-25214300-1373292989_thumb.jp

post-8663-0-71960800-1373292998_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Moro! Paljonko pyydät? Käykö vaihtoa Norco vps North Shoreen?

 

Terve Falcon. Ei valitettavasti ole käyttöä moiselle pyörälle.

Mutta rungon myyn halvalla. Tosiaankin, voin varustaa rungon joillakin todella tarpeellisilla osilla, kuten keskiölaakerilla yms... Hinta voisi olla semmoinen, mikä ei kolauttais pahasti sinua, ja olisi kohtuudenmukainen minulle.

 

Viestiä voi laittaa jevgeni(mauku)saunalahti(piste)fi

Link to comment
Share on other sites

Terve,

mikä/kuka on rungon valmistaja?

 

Terve. Runko ei ole minkään tunnetun valmistajan tekemä. Kuitenkin, rungon geometria ja putkiprofiilivalinta on kopio Bianchista, vuosimallia 1998. Tosiasia tämän rungon kohdalla on se, että sillä olen ajanut jos jokusen kilometrin. Runkoa ei ole kolautettu, eikä muulla tavoin vahingoitettu koskaan. Maalannut olen sen kahdesti. Olen rungon ensimmäinen omistaja sen valmistushetkestä lähtien.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...