Jump to content

White CX Pro 17 Cyclocross-pyörä, 54cm, Turku


snorha

Recommended Posts

Merkki: White

Malli: CX Pro 17

Lyhyt kuvaus: Cyclocross-pyörä

 

Rungon koko: 54cm

 

Kuvaus: Tästä lähtisi kiertoon työmatkafillarini. Ajot tällä pyörällä ovat jääneet turhan vähiksi, joten joku muu saa tästä varmaankin enemmän iloa. Kilometrejä on kertynyt varmaankin alle 1000, ja pyörä on ollut ammattipyörämekaanikon omistuksessa, joten siitä on pidetty hyvää huolta. Ketjussa on vielä kilometrejä jäljellä, eikä muutenkaan pyörän kunnossa ole mukisemista. Ennen pyörän myymistä pesen ja huollan sen vielä viimeisen päälle kuntoon. Pyörä on ostettu vuonna 2018 syksyllä.

Osiltaan siis pyörässä on Tiagra 4700 -osasarja, jossa on TRP:n HY/RD-jarrut, jotka ovat puolihydrauliset. Nämä eivät juuri täysin nestekäyttöisille jarruille mielestäni häviä, kunhan vaijerit pysyvät hyvässä kunnossa. Kampisetti on FSA:n Omega. Kuvasta poiketen pyörä myydään normaaleilla pikalinkuilla, tankotupeilla ja flättipolkimilla. Shimanon PD-A530 -polkimet voin pistää mukaan vaikka viidelläkympillä. Lokasuojat, tarakka ja lukko kuuluvat kauppaan. Stemmi on vaihdettu aavistuksen lyhyempään ja pystympään, mutta mulla pitäisi olla alkuperäinen myös tallessa, jos matalampaa asentoa kaipaa. Pyörässä on tällä hetkellä alla Schwalben 23mm Luganot, mutta mulla on alkuperäiset X-Onet myös tallessa. Alkuperäisessä takarenkaassa saattaa olla sepelin tekemä reikä. En sitä tutkinut tarkemmin kun vaihdoin pois maantiekumeihin. Tästä voin ottaa selvän, jos cyclorenkaat kiinnostavat.

Kuvassa fillaria ei ole vielä pesty, ja tänään työmatkalla satoi.

Olen itse 175cm pitkä, ja pyörä sopinee 170-185cm pitkälle kaverille. Tangon reach on melko pitkä, joten ajoasento on vakiostemmillä vastaavasti ollut myös pitkä.

 

Hinta: 750 €

 

Paikkakunta: Turku

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: 0440412996 tekstarilla tai WhatsAppilla mieluiten, koska tällä hetkellä teen melko paljon töitä, enkä ole aina puhelimen äärellä. Spostiakin voi laittaa osoitteeseen [email protected]

 

20200701_203330.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...