Jump to content

Shimano ME7 lähes uudet - koko 45 - JKL, Jyväskylä


mikkark

Recommended Posts

Merkki: Shimano

Malli: ME7

Lyhyt kuvaus: lähes uudet - koko 45 - JKL

 

Kuvaus: Lähes käyttämättömät Shimanon ME7-kengät. Kai "tarkoitettu" "enduroon". Tavallista korkeampi ja suojaavampi varsi. Ilmanvaihto toimii helteilläkin ihan ok verkkopäällysteen ansiosta.

Ostettu täältä foorumilta kuukausi sitten lähes uusina ja sen jälkeen käytetty vähän työmatkoilla ja parilla maantiepainotteisella lenkillä. Eivät ole ehtineet maastoon ollenkaan, joten kunto on aika lailla uudenveroinen. Ei hien hajuja, vaan mukava uuden kengän tuoksu. Kengät sopivat omaan jalkaani hyvin, mutta ajattelin enempi xc-tyylin kenkien sopivan minulle paremmin, siksi myyn.

Koko 45. Mitoitus mielestäni yksi yhteen Sidin samankokoisten kenkien kanssa (olen käyttänyt ristiin Shimanon 45-pohjallisia Sidin 45-koon kengissä). Normaalin kävelykengän koko minulla 43/44. Näiden kenkien pohjallinen on millilleen saman pituinen kuin Merrellin koon 44-lenkkareissa. Pohjallisen mitta näissä se dokumentaation mukainen 28,5cm.

SM-SH51-klossit tulee mukana.

Postitus onnistuu (+8 Euroa). Voin toimittaa Jyväskylässä 15km säteellä keskustasta ilman kustannuksia.

 

Hinta: 80/tarjous

 

Paikkakunta: Jyväskylä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: yv tai mikkark ät gmail

 

DSC_1404.jpgDSC_1405.jpg


Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...