Jump to content

Cervelo P3 2010 triathlon bike/pyörä, 56cm, Espoo


tmai

Recommended Posts

Brand: Cervelo

Model: P3

Short description: 2010 triathlon bike/pyörä

 

Frame size: 56cm

 

Description: Very little ridden triathlon bike, frame 2010 model. 2nd owner, my rides about 800km.

Vähän ajettu triathlopyörä, vm 2010. Toisella omistajalla, ostettu tältä foorumilta toukokuussa 2014. Myydään luvattoman vähäisen ajon takia, kun triathloniin ei ole aika riittänyt sitten kesän 2018. Minulla pyörä on vain yhdessä kisassa käynyt eli Lahden puolimatkan Ironman 2018 ja kesien 2017 ja 2018 treenilenkkejä, yht. alle 800km. 2014-2016 roikkui varastossa, kun ajoin treenit ja parit kisat samanlaisella 58cm koon Cervelo P3:lla. Kammet ja takavaihtaja on siirretty 2017 tästä pyörästä, samalla ketju uusittu ja ohjaamon kyynärtuet, muut osat alkuperäistä.

Olen 187cm ja tuo 56cm on tuntunut minulle yhtä numeroa liian pieneltä ja droppi liian aggressiviselta, joten arvelisin, että paras sopivuus on n 180-185cm kuskille. Kuvassa satula ei ole minun mitassa, vaan on alhaalla; saa tarvittaessa alemmaksikin.

Takavaihtaja: Dura-Ace 10spd
Etuvaihtaja: Ultegra
Kammet: FSA SL-K Light 53-39
Ketju: Ultegra
Jarrut: Cervelo
Ohjaamo: Vision, 90mm stemmi

Muutama lakkachippi/pintakuluma rungossa, mutta kokonaisuutena pyörä on siistissä kunnossa. Sopivat kiekot alle ja kovaan ajoon.

Koeajo järjestyy, mutta kaupan ilman. Varsinaisesti ei ole ylimääräisiä kiekkoja, mutta tarvittaessa kaupat saadaan kiekkojen kanssakin lisähintaan.

Sijainti: Espoo, Metro Urheilupuisto 100m päässä

 

Price: 900€

 

City: Espoo

Province: Uusimaa

 

Contact information: yv tai [email protected]

 

 

2020-06-24 08.36.50.jpg

spacer.png

 

External Image

External Image

External Image

 

Muokattu: , käyttäjä: tmai
Lisätty kuva ylhäältä ohjaamosta
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...