Jump to content

Canyon Strive CF 8.0 Race 2017 Enskatykki, S, Vaasa


Motofinne

Recommended Posts

Brand: Canyon

Model: Strive CF 8.0 Race 2017

Short description: Enskatykki

 

Frame size: S

 

Description: Hieno S koon hiilikuiturunkoinen Strive myynnissä. Canyonin sivuilta voi katsoa mille kokoiselle ihmiselle tämä sopii mutta itse olen 175cm ja minulle Canyon suosittelee S kokoa.

Pyörä huollettiin keväällä (linkut, iskarit, laakerit, vanteet rihdattu, Galfer jarrupalat vaihdettu etc) eli pyörällä saa ajaa koko kesän ilman mitään huoltoja. Shapeshifteri toimii myös moitteita eli geometriaa pystyy muuttamaan ajosta. Normaalia käytönjälkiä löytyy pyörästä ja polkimia ei tule pyörän mukana.

Myynnin syy on että oma polvi ei oikeen kestä pitempiä lenkkejä luomupyörällä niin ajattelin vaihtaa sähköpyörään. Sähköpyörää (vähintään 140mm jousto, mielellään yli 150mm) voi myös ehdottaa vaihdossa!

Pyörän voi noutaa Vaasasta tai Vaasan lähialueella (max 100km). Postitus voi myös onnistua mutta ostaja maksaa kulut. Lähetin maantiepyörän keväällä Matkahuollon kautta ja se maksoi noin 60€. Yhteydenotot sähköpostin kautta ja sen jälkeen puhelimitse.

 

Price: €2000

 

City: Vaasa

Province: Pohjanmaa

 

Contact information: [email protected]

 

IMG_20190816_194052_138.jpgIMG_20190919_161750_525 (1).jpg


Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...