Jump to content

Propain Rage 8.8 (-11/-12) 26" DH, L, Helsinki


Kale

Recommended Posts

Merkki: Propain

Malli: Rage 8.8 (-11/-12)

Lyhyt kuvaus: 26" DH

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Väittävät alurunkoiseksi, mutta varmastin jostain ratakiskosta väännetty pommin kestävä jyrä. Butcher satulalla Supermanin Seat Grap One Hander sujuu kuin heinän teko.
Boxxer jousikeula ja Ragen, muhkealla 225mm:n lineerisella joustolla varustettu VPP -linkusto nielee kivikoita ja kuoppia yhtä ahnaasti, kuin freeraiderit aftereilla sihijuomia.

Specs:
- Keula: Rockshox Boxxer R2C2, hi/low comp, hi/low rebound (alajaloissa 7,5W öljyt, sininen jousi sisällä 81 - 90 kg, punainen mukaan 72-81kg. Männä vuosina tehty huolto alajaloille + stefat vaihdettu. Tämän jälkeen ajettu alle 10 kertaa)
- Headset: Superstar Components -2 asteen angleset (loivempi keulakulma)
- Takaiskari: Rockshox Kage R (500 lbs jousi. Huollettu Fillariosassa myös vuosia sitten, mutta tämän jälkeen ajettu alle 10 kertaa) + epäkeskoholkit (loivempi keulakulma)
- Jarrut: Avid elixir R + 203mm levyt
- Kammet: Truvativ Ruktion + MRP bashguard + MRP ketuohjuri. Kuvasta poiketen ei polkimia
- Vanteet: Sixpac Kamikaze-x + Sixpack Mayehem navat, edessä Schwalbe Muddy Mary (26x2.6, downhill, VertStar, SnakeSkin), takana Maxxis HR (26x2.5, SuperTacky, Tubeless ready)
- Vaihteet: Sram X9 shifter ja Sram X7 takavaihtaja (9 speed)
- Stemmi ja tanko: Shimano Pro (uusi) + Spank Spike 800 (uudehko, alumiininen 31,8mm, 30mm rise, 4 up, 8 back)
- Satula: Selle Italia Butcher (satulassa kädelle aukko, joka mahdollistaa kunnon gripin satulasta) + Propainin oma putki.
- Muuta: käytetyt renkaat Maxxis Ardent 26x2.6 (Downhill, SuperTacky), Maxxis Ardent 26x2.6 (Downhill, MaxxPro) ja talven rientoihin Schwalbe Muddy Marystä askarreltupaskarreltu ruuvirenkas eteen. Jarrupalat x 6 ja alkuperäinen headsetti. Lisäksi valkoinen Elixir R jarrusetti ja Sixpackin alkuperäinen satula varaosiksi. Nopeilla kaupoilla ehtinee saaha Maxxis Minion DHF 2.5” 3C MaxxTerra EXO ja Minion DHR 2.4” EXO TR renkakset mukaan.

Rungossa ja alajaloissa käytön jälkiä. Liukuputkissa ei naarmuja.
Itsellä pituutta 177,5 cm ja tämä on omaan makuun liian pieni. Vastaa enemmän nykygeometrian s/m -kokoisia pyöriä. Aikoinaan kun tällä tuli ajettua, painoin noin 78 kg ilman varusteita ja tuolloin tuo takaiskarin jousi oli ok rajoilla.

Internetistä Googletettua, joten mene ja tiedä sitten totuudeksi:
* Steering angle: 63.7 ° (manufacturer information) / 64.5 ° (measured) <- tässä pyörässä -2 asteen angleset keulassa ja epäkeskoholkit takaiskarissa = n. 61,5°/62,2° keulakulma
* Seat angle: 62 °
* Wheelbase: 1205 mm (measured for frame size L)
* Rear length: 436 mm
* Reach: 420 mm (with frame size L)
* TT: 591 mm
* Bottom bracket height: 355 mm
* Travel: 225 mm
* Weight: 3.9 kg (frame without damper)
* Head tube / semi-integrated (44/49)
* ISCG 05
* 12 × 150 mm thru axle / optional 157 mm Syntace X12

Lisäkuvia. https://1drv.ms/u/s!AgIYhXTmB5s1uKZ3Z9PL-U6xvbnpCg?e=o2VU1R

 

Hinta: 900 €

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: AVt YV:llä tai O5O 524 l369

 

01.jpg05.jpg08.jpg18.jpg19.jpg20.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...