Jump to content

YT Industries Tues 2.0 LTD 2014 DH-Pyörä, M, Vantaa


Jussi7Ka

Recommended Posts

Brand: YT Industries

Model: Tues 2.0 LTD 2014

Short description: DH-Pyörä

 

Frame size: M

 

Description: Myydään otsikon mukainen downhill-pyörä. Itselläni ollut käytössä kolmisen vuotta ja hyvin palvellut, mutta nyt harrastus on siirtynyt pois alamäistä pelkästään normaalin MTB:n puolelle, joten myydään tarpeettomana. Pyörä on hyvässä kunnossa eikä vaadi muuta kuin kovaa ajoa - tästä kohtuullisella hinnalla kova, sääliä kaipaamaton DH-jyrä jolla ajaa vielä vuosia. Mitään väljyyksiä, ylimääräisiä ääniä tai kieroutumia esim. kiekossa / löysiä pinnoja en ole havainnut.

26”, alustana Marzocchi Moto C2R sekä Marzocchi 380 C2R2 Titanium - haarukka. Molempiin päihin saa mukaan kaksi eri jousikonfiguraatiota, toinen sopii jopa 90+ kg-kuskeille kuten itse olen ja toinen kevyemmille. Olen hieman reilut 180cm mutta silti pyörä tuntuu tarpeeksi isolta, eli suht reilu M-koko mielestäni.

Pyörää on myös huollettu Fillariosassa ml. Molemmat iskarit kaksi kautta sitten, jonka jälkeen ajettu todella vähän - viime kausi jäi todella tyngäksi itsellä, kävin kerran. Tämän lisäksi huollettiin keskiö ja ohjauslaakerit sekä putsattiin ja huollettiin rungon ja pyörien laakeristoa. Erikoisuutena löytyy Hope V4 -jarrut teräspunosletkuilla sekä takana myös Hope Float -levy (ovh. noin 500€ kaikkineen)

Lähetän tarvittessa Matkahuollolla, mutta mieluiten toivoisin ostajan hakevan pyörän Vantaalta tai vaihtoehtoisesti toimitan itse jonnekin päin PK-seutua kohtuullista korvausta vastaan.


Havaitut puutteet:

Keulan alaosassa on 4 lisäkiinnitysruuvia jotka lisäkiristävät entisestään etuakselia paikalle. Yhden näistä vastakappale on murtunut, mutta akseli pysyy aivan varmasti muutenkin, joten ei aiheuta toimenpiteitä. Kuva ohessa. En ole jaksanut etsiä löytyisikö korvaava vastakappale, tämä vastakappale on itse keulasta irrallinen komponentti joten itse keulassa ei ole mitään vikaa.

Takarengas alkaa olla kulunut, mutta mukaan saa vähemmän kuluneen samanlaisen renkaan jota en itse jaksa vaihtaa. Samalla kannattanee uusia Tubeless -nesteet molempiin päihin, ne ovat todella vanhat ja mömmöä alkaa olla liian vähän molemmissa päissä jäljellä, joten renkaat tyhjenevät varastossa pikkuhiljaa.

Takavaihtaja on ilmeisesti edellisen omistajan puolesta vaihdettu ei-yhtä moniportaiseen kun takapakka on ja ei siksi kykene hyödyntämään koko pakkaa ja vaihtamaan kevyimmille vaihteille. Tosin huomasin tämän itse ensimmäistä kertaa vasta pyörää myyntikuntoon laittaessani viime viikolla, en ole mokomia vaihteita kaivannut koskaan 3v ajelun aikana tällä pyörällä.


Mukaan kaupanpäälle halutessaan:

- L-koon 661 Pressure Suit -panssari (käytetty ja ehkä hieman haiseva)
- Taakse vähemmän kulunut vastaava Maxxis DHR-rengas jonka voi vaihtaa tilalle
- Pyörässä kiinni tällä hetkellä olevat Nukeproofin lukkopolkimet, muita polkimia ei tule kaupan mukana.
- Yllämainittuihin lukkopolkimiin sopivat Fiveten Hellcat -lukkokengät kokoa 43 (jälleen käytetyt ja ehkä hieman haisevat)
- Kevyemmälle kuskille sopivat jouset eteen ja taakse (en tarjoa näiden vaihtoa pyörään, tämä pitää tehdä halutessaan itse)

 

Price: 900€

 

City: Vantaa

Province: Uusimaa

 

Contact information: [email protected], 0503482128

 

Tues_1.jpgTues_2.jpgTues_3.jpgTues_4.jpgTues_5.jpgTues_6.jpgTues_7.jpgTues_8.jpgTues_9.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...