Jump to content

Merida CC300 GRX cyclocross, S/M (52), Kuopio


hietavae

Recommended Posts

Merkki: Merida

Malli: CC300 GRX

Lyhyt kuvaus: cyclocross

 

Rungon koko: S/M (52)

 

Kuvaus: Toimiva jokapaikanhöylä kaupan. Hyväksi havaittu työmatkapyöräilyyn, seikkailuihin, lenkkeilyyn. Pari pidempääkin reissua palvellut moitteettomasti. Vuonna 2016 hankittu. Huollettu säännöllisesti Puijon pyöräpisteessä ja kuluvia osia vaihdeltu. Tekniikka pelaa kuten pitääkin.

Huhtikuussa 2020 koko voimansiirto uusittu enemmän seikkailuajeluun sopivaksi. Laajoilla välityksillä vetää vaikka peräkärryn Puijolle, ja riittää maantielläkin.

Shimano GRX 400 kytkimellinen takavaihtaja
Shimano GRX 400 etuvaihtaja (asennettu kuvan ottamisen jälkeen)
Shimano GRX 600 46/30 kampisarja sekä uusi keskiö
Sunrace MX0 11-36 rataspakka
Wippermann Connex Black Edition ketju

Näillä ajeltu max 100 km. Muuten vakio-osat, mm napakat TRP Spyre -jarrut, lisäjarrukahvat. Schwalbe G-One 40 mm hyvin rullaavat yleisrenkaat tai halvempaan hintaan Maxxis Mud Wrestler -cyclocrossrenkaat. Langaton ajotietokone. Myydään ensisijaisesti flättipolkimin, SPD-yhdistelmäpolkimet neuvoteltavissa.

Itse olen 177 cm, mutta menee kyllä jonkin verran lyhyemmällekin, tuo on mulle kompaktin kokoinen.

3,5 vuoden ajojen jäljiltä ei ole kosmeettisesti moitteeton, mm. pystyputkessa hankaumaa lukkotelineen jäljiltä. Runkoa teippailtu mustaksi, alkuperäiset grafiikat näkyvät tuossa 4. kuvassa, ostajaa varten voin tarvittaessa teippaukset poistaa.

Koeajo järjestyy Kuopion keskustassa.

 

Hinta: 850€/tarjous

 

Paikkakunta: Kuopio

Maakunta: Pohjois-Savo

 

Yhteystiedot: O4OI752228 whatsapp/soitto
Yv
eliasto at uef.fi

 

 

IMG_3414.jpgIMG_2133.jpgIMG_3415.jpg6241757040_IMG_4717.jpgSkärmavbild 2020-04-21 kl. 12.32.12.png

 

 

Muokattu: , käyttäjä: hietavae
.
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...