jackson Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2020 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Intense Malli: Carbine Lyhyt kuvaus: 29” 2019 enduro/trail Kuvaus: Myynnissä loppukesästä hankittu Intensen 29” lippulaivarunko. Hienoin ja kevyin. Tällä rungolla voitettiin viime vuonna naisten EWS-sarjassa kaikki osakilpailut, joten ihan huono ei voi olla! Runko tietenkin hiilikuitua ja vpp-jousitusratkaisu takaa hyvän poljettavuuden myös tasamailla ja ylämäessä. Joustoa takana 155mm. Itse olen 181cm ja koko on kyllä tosi jees. Menee tosin myös vähän lyhyemmälle, mutta etenkin pidemmälle. Itse pystyn käyttämään 180mm dropperia, vaikka aika lyhytjalkainen olenkin. Runko on suojateipattu, joten vain pientä käytön jälkeä. Ajotunteja muutenkin vain n. 30h. Speksit: - Intense Carbine koko XL (reach 471) - Rock Shox Super deluxe rc3 (ajettu 20h) - Boost -akseli - Cane Creek -ohjainlaakeri Jos tämä kiinnostaisi kokonaisena pyöränä, nii sekin on mahdollista. Laita yv, niin katsellaan pakettia. Hinta: 1600€ Sis.pk Paikkakunta: Seinäjoki Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: Yv Muokattu: 21. Huhtikuuta, 2020, käyttäjä: jackson
jackson Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2020 (muokattu) Samaan hintaan on mahdollista vaihtaa tilalle Marzocchi Bomber CR jousi-iskari punaiselle jousella! Muokattu: 12. Huhtikuuta, 2020, käyttäjä: jackson
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään