Jump to content

MYYTY: Kona Sutra 2014 retkipyörä, 49cm, 1000€


mrV

Recommended Posts

MYYTY

 

Mynnissä erittäin hyvässä kunnossa oleva teräsrunkoinen retkipyörä. Rungon koko 49. Olen itse 177cm pitkä ja itselle juuri sopiva koko sillä pidän hieman pienemmästä runkokoosta matkapyöräilyyn pystymmän ajoasennon takia. Myös 157cm kokoinen tyttöystäväni on pyörällä ajanut, joten soveltuu hyvin monenlaiselle kuskille. Pyörässä myös etuteline joka puuttuu tämän vuoden mallista (~100e arvoinen). Telineitä on hieman modattu, jotta ne olisivat suorassa maahan nähden. Tehtaalta tullessaan noissa telineissä on monesti säädön tarvetta, joten sekin on puolestasi nyt tehty :). Ollut viimeiset ~2 vuotta lämpimässä varastossa. Ajoa takana arviolta 5000km, joka ei tälle pyörälle ole juuri mitään, sillä osat on tehty kestämään huomattavasti enemmän. Pyörä on huollettu ja valmiina ajoon.

Kaupan päälle saat Ortlieb Back-Roller Classic takalaukut sekä Ortlieb Ultimate tankolaukun, jossa myös kamerapehmikkeeet. Pyörässä myös lähes ikuisesti kestävät Schwalben Marathon plus renkaat. 

Kuvassa myös etulaukut, jotka eivät sisälly hintaan sillä tarvitsen niitä itse. Mikäli kuitenkin haluat myös etulaukut, jotka ovat samaa väriä takalaukkujen kanssa olen valmis luopumaan niistä 100€ lisähintaan, jotta saan vastaavat laukut itselle tilalle. Vastaavia sinisiä laukkuja voi olla hyvin hankalaa/mahdotonta löytää enää tässä vaiheessa kun mallit ovat muuttuneet.

Uutena tämän setin hinta pyörii Suomessa ~1900€ paikkeilla (sis. myös etulaukut ja etutelineen - asennus), saksasta tilattuna max 200€ halvemmalla. Pullotelineet sisältyvät hintaan. Tästä nyt siis 1100€ koko setti.

 

Sijanti Oulunkylä, Helsinki.

Hinta 1000-1100€.

 

[email protected], 044 2133 137

 

Tarkat speksit:
http://2014.konaworld.com/sutra.cfm

12362519_661140287360868_298829898_n.jpg

Muokattu: , käyttäjä: mrV
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...