jackson Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2018 Kuvaus: Myynnissä viimeisen päälle hienolla rungolla varustettu maantiepyörä kisahommiin tai ihan vaan leppoisaan maantiefiilistelyyn. Runkona on nykymittapuulla erittäin kevyt Peter Denkin suunnittelema Addict SL HMX, jonka paino on vaan 798g (punnittu)! Keulan paino on 292g, joten tämän runkosetin pohjalle saa kyllä heittämällä sellaista 5-6kg rakennettua, jos kiinnostaa. Runko on myös superjäykkä, joten ei notku voimapolkijoiden alla. Rungolla on ajettu hävyttömän vähän, sillä sain sen aikoinaan juuri ennen tiimipyörän saapumista, joten sen vuoksi runko odotteli seinällä jonkin aikaa. Kunto rungossa on siis mainio, sillä tällä on ajettu n. 1000km yhteensä. Itse olen kasaillut tämän nyt sellaisilla palikoilla, joilla hinta-laatusuhde olisi mahdollisimman hyvä. Pyörässä on reilu vuosi sitten laitettu uusi Ultegran 11s osasarja, ja tämä sarja on nähnyt ajoa juuri ja juuri about 300km, eli voimansiirto on hädin tuskin sisäänajettu. Itse olen 181cm pitkä, mutta pyörä sopii aika hyvin n. 173-183cm mittaisille kuskeille. Speksit: - Runko: Scott Addict SL HMX-kuitua koko 54/M - Osasarja: Shimano Ultegra 11s (2x11) - Kiekot: DT Swiss 240 navat + competition pinnat + rr1.1 kehät - Tanko: Pro Vibe 7s 42cm leveä - Stemmi: Pro Vibe 130mm - Tolppa: Bontrager XXX Carbon (kuvasta poiketen) - Satula: Fizik Antares (kuvasta poiketen) - Renkaat: Vittoria Open Corsa - Kuvasta poiketen valkoinen tankonauha Polkimet, pullotelineet ja garminin kiinnikkeet eivät kuulu kauppaan. Tästä hemmetin hyvä laite markettipyörän hinnalla! Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 54/M Hintapyyntö: 1450€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Seinäjoki (kulkeutuu tarvittaessa pk-seudulle) Yhteydenottotapa: yv
jackson Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2019 Kulkeutuu tarvittaessa helsinkiin ensi perjantaina.
jackson Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2019 Tämä olis nyt tarjolla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään