Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

MYYTY - Mavic Aksium Disc kiekot

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kuvaus: Myydään maantiepyörän/cyclon kiekot Mavic Aksium Disc, pikalinkulliset, Shimanon 8-11 pakoille, vuosimallia 2017 tai 2018 (lisää speksejä esim. https://www.bike24.com/p2190348.html) Ostin nämä käyttämättöminä varakiekoiksi tältä foorumilta kevättalvella. Olen ajanut näillä nyt max 200km ja kiekot ovat vieläkin kuin uudet. Mukana seuraa kiinni olevat Shimanon 160mm jarrulevyt. Myynnin syynä on se, että mun vaijerivetoisten jarrujen säätöominaisuuksilla kiekkojen vaihto on työläämpää kuin renkaiden vaihto.. Eli kakkoskiekkojen tarve poistui. 

Hintapyyntö: 150e

Yhteydenottotapa: yv alkuun

Laitan tänne illemmalla kuvan kiekoista.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Kuvat vähän viipyivät:) Vanteilla olen tosiaan ajanut noin 200 kilsaa. Ei suurempaa rymistelyä, ehkä 2/3 asvalttia ja 1/3 kevyttä polkua. Ne ovat täysin suorat. Oheisissa kuvissa kiinni olevat centerfit Shimano SM-RT64 160mm jarrulevyt, tai valinnan mukaan Ashiman samoin hyvin vähän ajetut 160mm kevytlevyt kuuluvat kauppaan. Kuvissa kiinni olevat kumit ja takapakka ei kuulu mukaan.  

Vanteissa ei ole naarmuja. Pyyhin ne rätillä kuvia varten, mutta vähän savea saattaa olla vielä näkyvissä viimeisestä ajosta.

/Tommi

WP_20180724_12_09_16_Pro.jpg

WP_20180724_12_09_21_Pro.jpg

WP_20180724_12_09_26_Pro.jpg

WP_20180724_12_08_57_Pro.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...