Jump to content

MYYTY - Mavic Aksium Disc kiekot


tverho

Recommended Posts

Kuvaus: Myydään maantiepyörän/cyclon kiekot Mavic Aksium Disc, pikalinkulliset, Shimanon 8-11 pakoille, vuosimallia 2017 tai 2018 (lisää speksejä esim. https://www.bike24.com/p2190348.html) Ostin nämä käyttämättöminä varakiekoiksi tältä foorumilta kevättalvella. Olen ajanut näillä nyt max 200km ja kiekot ovat vieläkin kuin uudet. Mukana seuraa kiinni olevat Shimanon 160mm jarrulevyt. Myynnin syynä on se, että mun vaijerivetoisten jarrujen säätöominaisuuksilla kiekkojen vaihto on työläämpää kuin renkaiden vaihto.. Eli kakkoskiekkojen tarve poistui. 

 

Hintapyyntö: 150e

Paikkakunta: pk-seutu

Yhteydenottotapa: yv alkuun

 

Laitan tänne illemmalla kuvan kiekoista.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kuvat vähän viipyivät:) Vanteilla olen tosiaan ajanut noin 200 kilsaa. Ei suurempaa rymistelyä, ehkä 2/3 asvalttia ja 1/3 kevyttä polkua. Ne ovat täysin suorat. Oheisissa kuvissa kiinni olevat centerfit Shimano SM-RT64 160mm jarrulevyt, tai valinnan mukaan Ashiman samoin hyvin vähän ajetut 160mm kevytlevyt kuuluvat kauppaan. Kuvissa kiinni olevat kumit ja takapakka ei kuulu mukaan.  

 

Vanteissa ei ole naarmuja. Pyyhin ne rätillä kuvia varten, mutta vähän savea saattaa olla vielä näkyvissä viimeisestä ajosta.

 

/Tommi

WP_20180724_12_09_16_Pro.jpg

WP_20180724_12_09_21_Pro.jpg

WP_20180724_12_09_26_Pro.jpg

WP_20180724_12_08_57_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...