Jump to content

O: fatbike


tunppi

Recommended Posts

Pyöräkuume noussut ja tarvis kakkos/ kolmos pyöräksi cyclocrossin ja vielä jos saisi fatbike kuumeenkin hoidettua :D

Cyclocrossin haluisin mahd ultegra osilla ja kevyen. Miettinyt kovaan että maantie vai cc, joten saisi olla mahdollisimman maantiepyörän kaltainen ja millä pääsee nopeasti paikasta A paikkaan B ;)

Tarjousta vaan tulemaan niin katotaan!

Fatbikeen ei vaatimuksia kun niitä ei tunnu paljoa olevan liikkeellä, joten tarjotkaa jos vaan on!

myös pelkkä runko kelpaisi..

185cm pitkä ja inseam noin 88. Asun riihimäellä, mutta voin tulla ainakin lahden lähelle ja pk seudulle katsomaan, muualtakin voi tarjota.

Kaikki osat ja välineet plussaa.

Tarjouksia tänne, yvllä tai tumppi3 ätt gmail kom

edit: cyclocross löytyi, mutta fatbikeä edelleen etsin.

Link to comment
Share on other sites

Terve,

Onkohan 60 sinulle inasen iso? Mulla vois olla tuon kokoinen Univega Modena X-Pro (sama geometria kuin Focus Mares AX -sarjan fillareissa, alurunko + kuituhaarukka, Ultegra osat, mainosmiesten ilmoittama paino < 9kg). Itse olen 192/93 ja kyllä tuolla ainakin vähän pienempikin mies lujaa pääsisi.

Pari lyhkäisempää stemmiä eri kulmilla löytyy, jos tarvii. Mahdollisesti myös toiset kiekot (Fulcrum Racing 5) ja ehkä talvikumit (Nokia W106 + Schwalbe Marathdon Winter), vähän riippun siitä minkälaisen pyörän itse seuraavaksi hommaisi..

--

A-P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...