Jump to content

Myyty: Myydään Jamis Dakar XLT 20th Anniversary edition täysjousto


Guest savonherttua

Recommended Posts

Nyt olisi myynnissä vankkarakenteinen täysjousto maastopyörä Jamis Dakas XLT 20th Anniversary edition. Pyörä on vuosimallia 2005. Itse ostin pyörän alkukesästä 2012, ja olen ajanut sillä pääsiosin Helsingin maastopyöräpolkuja. Fillarilla on myös pyöräytetty Tahko MTB, Jämi84 ja Merida MTB Finlandia tapahtumat läpi mallikkaasti. Pyörä on all mountain henkinen, ja se on elementissään rankassa polkuryskäyksessä juurakossa ja kivikkoisissa alamäissä ja kalliolla. Myyn pyörän pois ulkomaille muuton takia. Pyörässä on ajan myötä tulleita pieniä naarmuja ja kulumisen jälkiä, mutta yleiskunto on hyvä. Ainoastaan ohjainlaakerissa on pientä klappia.

Pyörää on viimeksi huollettu täysin heinäkuussa Mountain Bike Shopissa Helsingin Kalliossa, jolloin laitettiin uutta osaa mm. Etu- ja takakiekot, Shimanon hydr. levyjarrut. Lisäksi etu-ja takarattaat ovat hyvässä kunnossa, edellinen omistaja oli uusinut ne keväällä 2012.

Speksit:

Runkokoko: 19" - itse olen 171 pitkä ja hyvin toimii.
Keula: Fox Vanilla R 130mm joustolla
Iskari: Fox Float R
Etuvaihtaja: Sram X7
Takavaihtaja: Sram X7
Jarrut: Shimano BR 446 203mm levyillä edessä ja takana
Kiekot: Shimano MT15 edessä ja takana
Navat: WH-MT15
Stemmi: Titec 3D
Ohjaintanko: Titec El Norte II
Kammet: Lasco FM09
Satula: Titec Ithys-Amore
Ohjainlaakeri: WTB Race
Renkaat: Edessä hyväkuntoinen Scwalbe Nobby Nic 2.25 ja takana hieman enemmän ajettu Continental Rubber Queen 2.4. Renkaat toimivat hyvin kuivalla ja märällä kelillä ja niissä riittää kuvioo vähän isompaan alamäkeenkin.
Paino: Painoa pyörällä on 15,5kg, joten se ei ole kevyemmästä päästä, mutta sitäkin vankempi runko!

Pyörä sijaitsee Helsingissä, tervetuloa katsomaan/koeajamaan!

Hp. 600e.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...