Jump to content

DH-pyörä, Specialized Big Hit, M-koko, 26". Helsinki


lyde_80

Recommended Posts

Tästä näin, itse kasattu, siistikuntoinen ja toimiva alamäkipyörä jolla on hienoa lasketella mäkiä alas ja ottaa isoja ilmalentoja.

Runko: Vuosimallia 2008, ja siinä on iskarille kaksi asentoa, freeride ja DH.

Iskari: DHX 5.0
Jousi: FOX SHOX 500 * 2.8
Jarrut: Avid Code R
Keula: Rock Shox Boxxer Race

Pyörä on nimensä mukaisesti tehty kestämään, ja sen se on myös tehnyt. Fillari on todella hyvä ajettava, siinä on pitkät joustomatkat ja erittäin tehokkaat jarrut.

Viimeiset 5 vuotta on ajopäiviä tullut kuitenkin maksimissaan kerran vuoteen, joten se on nykyään vähän epäkäytännöllinen vaateteline jonka johdosta sen myyn.

Keulaa ja takaiskaria on huollettu fillariosassa, pyörää säilytetään sisätiloissa ja tämän vuotuisen laskupäivän perusteella kaikki toimii.

Pyörän mukana tulee uusi runkolaakeripaketti, jonka vaihdolle en kuitenkaan näe tarvetta. Pakettiin tulevat myös iskemättömät Avidin 200 mm jarrulevyt varaosiksi, sekä yksi pari jarrupaloja. Talviajoa varten kauppaan kuuluu myös itse tehdyt ruuvirenkaat.

Ensisijaisesti olen myymässä pyörää. Voin kuitenkin harkita vaihtoa enskafillariin.

 

 

Hintapyyntö: 750€

Yhteydenottotapa: 044 99 44 962 tai lyde_80 at yahoo.com

big hit a2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...