Jump to content

MYYDÄÄN: Specialized Tricross Sports 2010


highweiss

Recommended Posts

Moi,

etsitkö hyvää ja luotettavaa matka/kuntopyörää? Myynnissä olisi rakas pyöräni: Specialized Tricross Sports vuosimalli 2010 (59,5 cm/XXL). Tämä on oikeasti todella mukavaa pyörä ajaa. Sopii pitkällä tyypille, itse olen 195 cm. Pyörä on ostettu kesällä 2010 ja ajettu 2900 km. Huollettu kunnolla joka vuosi. Asetettuna lokarit ja tarakka.

Kaupan päälle: kevyt kypärä (s-works), 1 x Ortliebin vesitiivis tarakkalaukku, työkaluja, vaihtosetti, muutama sisärengas ja muutama venttiili jotta saa ilmaa otettua bensiksella. Muutaman juomapullnokin saa jos haluaa (yksi niistä Specialized-merkkinen...).

Itse olen ollut todella tyytyväinen tähän pyörään – myyn sen nyt muuton takia. Muuten olisin ehdottomasti pitänyt, ja pitkään. Jos haluat kestävän pyörän johon voit luottaa ja jossa runko palvelee vielä varmasti kymmenen vuotta, tässä olisi.

Maksoin pelkästä pyörästä 1200 euroa uutena pari kesää sitten – omistaja vaihtuu nyt 800 eurolla, sisältäen kaikki yllä listatut kamat.

Pyörä löytyy Etelä-Haagasta, tervetuloa testiajelulle:

[attachment=0]photo (5).JPG[/attachment]

Jos olet kiinnostunut, laita s-posti: andreas.weissenberg (at) gmail piste com

EDIT 21.8.2012: Koko ei ole 61 cm vaan 59,5 cm/XXL.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...