Jump to content

Myydään HKI Gary Fisher Big Sur 2008 15,5" runko, 26" renkaat


zuppadup

Recommended Posts

Otsikon mukainen ketterä ratsu kaupan. Todella kiva ajaa ja helppo käsitellä. Ostettu ylivuotisena kesällä 2009 Mountain Bike Shopista, kuitti löytyy. Ovh oli 1599€, itse maksoin 1299€. Ajettu aktiivisesti useamman vuoden suht nätisti, myös maastossa, mutta viimeiset n. 4 vuotta ollut lähinnä varaston tukkeena täysjouston tultua taloon. Huollettu säännöllisesti, kuluvia osia vaihdettu tarpeen mukaan. Juuri pesty ja puunattu, tule koeajamaan! Asun keskuspuiston naapurissa, joten maastoonkin pääsee :) Jos itse tällä jatkaisin, teettäisin keulahuollon, ihan kilometrien perusteella, mutta se jää nyt ostajan päätettäväksi/hoidettavaksi. Samoin ulkokumit päivittäisin jos vakavasti maastoon tällä aikoisin, mutta perus työmatkoja ja kuivia polkuja noilla nakeilla vielä kyllä ajelee jonkin aikaa. Voin antaa vielä kahdet käytetyt gummit mukaan jos kelpaa, toiset slicksit biltema-laatua, toiset continental mountain kingit, ei ne tilannetta maaston suhteen hirveesti paranna, mutta antaa ehkä lisäkilometrejä perusajoon. Maalipinnassa yksi kolhu, joka tuli kauppareissulla pyörän ollessa parkissa, kuva liitteenä.

 

Lähden kuukaudeksi reissuun 27.5., joten jos pyörä kiinnostaa, kannattaa ottaa yhteyttä piakkoin zuppadup (at) yahoo (piste) co (piste) nz

 

Tässä speksejä:

Frame: Platinum Series ZR9000 internall and externall butted aluminium with Genesis Geometry

Fork: Fox F100 RL with 100mm travel

Gears: Shimano LX front with Shimano XT Shadow rear derailleurs

Shifters: Shimano LX

Crankset: Shimano LX with 44/32/22 Tooth Chainrings

Brakes: Avid Juicy 5 hydraulic disc with 160mm rotors

Wheels: Bontrager Select Disc wheelset

Tyres: Bontrager Jones XR 26 x 2.2/2.25 Inch

Handlebar: Bontrager Select Big Sweep

Stem: Bontrager Race

Saddle: Bontrager Race

Seatpost: Bontrager Select

 

Lizard Skin bash guard suojaamassa takahaarukkaa ketjulta ja lizard skin tarrat suojaamassa runkoa vaijerien hankaukselta. Heijastimet oon poistanut renkaista/pinnoista, mutta tallessa on, jos ostaja haluaa nekin paikalleen.

 

Ja itse oon 163cm ja ihan passeli koko, menee varmaan 155-167 riippuen mistä tykkää.

 

Mukaan saa

-lokarit

-hyvän matkamittarin (jonka toimivuudesta en kuitenkaan mene takuuseen, piuha on ollut kiinni tässä pyörässä, joten mittari ei ole ollut käytössä vuosiin)

-ABUSin U-lukon kahdella avaimella, joka kiinnittyy runkoon

-polkimet, tällä hetkellä kiinni melko vähän ajetut shimanon "tupla"polkimet, joissa toisella puolella lukko, toisella flätti, tarvittaessa voin vaihtaa normipolkimiin

 

Hintapyyntö 700€, tarjouksia kuunnellaan.

 

 

18578562_10157448728157037_2134964122_n.jpg

18578807_10157448728097037_1420813782_n.jpg

18555248_10157448728117037_1427636546_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...