Jump to content

MYYTY - (Varattu) Silverback Double Scoop M-koko kaksilla renkailla


olliboi

Recommended Posts

Kuvaus: Myynnissä muutaman kerran ajettu Silverback Double Scoop fatbike kaksilla renkailla, voimansiirto 2x10. Pyörän komponentit alkuperäiset: jarruina Shimanon Deoret ja takavaihtaja SLX. En ole tosiaan ehtinyt ajelemaan kuin muutaman kerran toissatalvena ja kerran viime kesänä. Ei viitsisi pitää pyörää pölyttymässä olohuoneen nurkassa kuitenkaan. Mukaan tulee 4" Maxxis Mammoth kumit ja 4,5" Veetiren Snowshoesit. Mammothit ovat matalalla kuviolla ja kapeampina toimivat kesällä tosi hyvin ja pääsee rivakasti. Snowshoesit taas antavat talvella enemmän kelluvuutta ja pitoa lumessa. Pyörä ostettu marraskuussa 2015 Verkkokauppa.comista hintaan 1099e + Snowshoesit täältä fillaritorista 130e. Alkuperäinen laatikko löytyy, joten lähetys onnistuu tarvittaessa. Mukaan saa myös perus flattipolkimet, jos haluaa. Alla olevassa linkissä pyörän tarkemmat specsit:

 

http://www.evolutioncycles.co.nz/silverback-double-scoop-2016

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M, Itse olen 180cm pitkä ja jalan sisämitta 83,5cm. Pyörä minulle sopiva, mutta isommalle kuskille saattaa olla pieni.

Hintapyyntö: 750e, jos tarvitsee lähetellä niin laitetaan postit puoliksi

Paikkakunta: Jyväskylä 

Yhteydenottotapa: YV, o4o5356080, olli.merjovaara at gmail.com

scoop2.jpg

Scoop.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...